مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

پیشنهاد پرسپولیس به کارلوس کی روش؛ شایعه یا واقعیت؟

  • کد خبر: ۲۳۳۵۶۷
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
پیشنهاد پرسپولیس به کارلوس کی روش؛ شایعه یا واقعیت؟
مدیران باشگاه پرسپولیس، هنوز جایگزین مناسبی برای اوسمار ویرا انتخاب نکرده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، جدایی اوسمار ویرا از تیم پرسپولیس، قهرمان لیگ را وارد بحران کرده و مدیران این تیم این روز‌ها تمام تمرکزشان را برای پیدا کردن یک گزینه مناسب گذاشته اند. بعد از اسم‌های مختلف ایرانی و خارجی که در چند روز گذشته در رسانه‌ها منتشر شد، از ساعاتی پیش یک اسم جذاب و البته عجیب مطرح شده که به نظر می‌رسد نقش دلالان در عنوان کردن این اسم بسیار پررنگ خواهد بود.

کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که بعد از جدایی از تیم ملی قطر، هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته، حالا در بین گزینه‌های هدایت سرخ پوشان قرار دارد. نکته جالب اینکه کی روش بیشتر در سال‌های اخیر در رده ملی کار کرده و به نظر می‌رسد بعد از رئال مادرید و منچستریونایتد، برنامه‌ای برای کار کردن در تیم‌های باشگاهی ندارد.

نکته مهم دیگر اینکه مبلغ قرارداد کی روش با قطری‌ها (آخرین قراداد این مربی) ۳.۲ میلیون یورو بود. عددی که پرداخت آن قطعا برای پرسپولیسی‌ها یک چالش سنگین و تقریبا غیرممکن خواهد بود. درویش به توافق ۶۵۰ هزار یورویی با اوسمار و ۱.۵ میلیون یورویی با اسکوچیچ رضایت نداده، حالا اینکه قبول کنیم با عددی حتی در همین رنج می‌تواند کی روش را به تهران بکشاند تقریبا بعید است.

تاریخ هنوز فراموش نکرده که سرمربی پرتغالی زمانی که هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت چه برخوردی با بازیکنان پرسپولیس داشت. عدم دعوت از ستاره‌های سرخ‌ها در روز‌هایی که این تیم با برانکو تقریبا تمام جام‌ها را به ویترین خودش اضافه می‌کرد، در کنار مجادلات لفظی با سرمربی محبوب سرخ‌ها (برانکو)، تقریبا هیچ جایگاه اجتماعی برای این مربی در بین هواداران ایجاد نکرده است.

به نظر می‌رسد آوردن اسم کی روش در شرایط کنونی صرفا بابت بالا بردن مبلغ سایر گزینه‌هایی است که با باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره هستند و این کار هم معمولا از سوی دلالانی صورت می‌گیرد که بیش از منافع باشگاه به فکر جیب خودشان هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->