ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهو بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری  لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه زمان مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد
سرخط خبرها

رهبر معظم انقلاب: برائت امسال باید فراتر از موسم و میقات حج در جهان ادامه یابد

  • کد خبر: ۲۳۳۶۰۶
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶
رهبر معظم انقلاب: برائت امسال باید فراتر از موسم و میقات حج در جهان ادامه یابد
بخشی از پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به حجاج بیت‌الله الحرام منتشر شد. ‏متن کامل پیام مهم رهبر انقلاب شنبه توسط نماینده ولی‌فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات قرائت و منتشر خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بخشی از این پیام به شرح زیر است:

اجتماع عظیم و مناسک پیچیدۀ حج، هرگاه با چشم تدبّر دیده شود، برای مسلمان، قوّت قلب و سرچشمۀ اطمینان است و برای دشمن و بدخواه، هراس‌انگیز و پُرهیبت.

برائت امسال باید فراتر از موسم و میقات حج، در کشور‌ها و شهر‌های مسلمان‌نشین در همه‌جای جهان ادامه یابد، و فراتر از حج‌گزاران، به آحاد مردم تسرّی یابد.

شما برادر و خواهر حج‌گزار، اکنون در عرصه تمرین این حقایق و معارف پُرفروغ قرار دارید.

اندیشه و عمل خود را به آن نزدیک و نزدیک‌تر کنید، و هویّت بازیافته و آمیخته با این مفاهیم متعالی را به خانه برگردانید. این همان سوغات ارزشمند و حقیقی سفر حجّ شما است.

‏متن کامل پیام مهم رهبر انقلاب شنبه توسط نماینده ولی‌فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات قرائت و منتشر خواهد شد.

منبع:فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->