درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۲ گزینه برای سرپرستی تیم استقلال| پاشازاده محتمل‌تر از همه نشان کاوه در دستان برترین ورزشکاران خراسان رضوی + فیلم برنامه بازی‌های امروز (سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ | جنگ مدعیان برای صدرنشینی خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها
سرخط خبرها

جدایی دو مهاجم استقلال کلید خورد

  • کد خبر: ۲۳۳۶۷۹
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
  • ۲
جدایی دو مهاجم استقلال کلید خورد
دو مهاجم استقلال به زودی این تیم را ترک خواهند کرد. بابایی و رمضانی در لیست فصل بعد آبی‌هاقرار ندارند.

 به گزارش شهرآرانیوز، از میان بازیکنان خط راس استقلال فقط حضور گوستاوو بلانکو در ترکیب فصل بعد قطعی است. شاید اگر بلانکو در هفته‌های رو به پایان لیگ برتر در ترکیب استقلال گل نمی‌زد، اکنون ماندن او نیز با باشگاه استقلال درهاله‌ای از ابهام قرار داشت، اما گلزنی‌های این مهاجم آرژانتینی درهفته‌های رو به پایان سبب شد تا نکونام به نوعی این بازیکن را تکیه گاه خود تلقی کند.

با یک حساب و کتاب سرانگشتی می‌شود به این نتیجه رسید که بلانکوی آرژانتینی درترکیب فصل آتی استقلال نیز حضور خواهد داشت و این بازیکن برای استقلال به میدان خواهد رفت، اما تکلیف دیگر مهاجمان راس استقلال روشن نیست.

در استقلال به جز بلانکوی آرژانتینی دو بازیکن دیگر در راس خط حمله تخصص بازی دارند. یکی آرمان رمضانی که با ۳ گل زده به کارش خاتمه داد و دیگری پیمان بابایی که فقط یک بار موفق به گلزنی شد. 
شاید درظاهر عملکرد رمضانی مطلوب باشد، اما برای مهاجمی که در طول فصل بار‌ها فرصت بازی داشته به ثمر رساندن ۳ گل آمار مطلوبی نیست چه رسد به پیمان بابایی که فصل را با یک گل به پایان رساند.

اگر عملکرد بلانکو را با ۶ گل زده کنار بگذاریم مجموع گل‌هایی که رمضانی و بابایی به ثمر رساندند به عدد ۴ می‌رسد که نه تنها عاملی در جهت دفاع از عملکرد این دو بازیکن نیست، بلکه به عنوان یک انتقاد جدی از مهاجمان راس مطرح می‌شود.

بدون شک اگر بابایی و رمضانی درگلزنی موفقیت بیشتری داشتند نکونام هرگز از مهرداد محمدی که یک بازیکن برای بازی در پست وینگر است یا بازیکنی برای قرار گرفتن پست مهاجمان، در پست مهاجم راس استفاده نمی‌کرد. هرچند که محمدی در بازی آخر استقلال مقابل پیکان خوب جواب داد و دو گل به ثمر رساند، اما در هرحال محمدی اصالتا بازیکنی برای بازی در این پست نیست و باشگاه استقلال قطعا برای تقویت خط حمله خود باید بازیکنانی را به خدمت بگیرد که از نظر عیار گلزنی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشند.

در لیگ برتر بازیکنانی همچون مغانلو یا اسدی توانستند در فصلی که گذشت عملکرد مطلوبی از خود به جا بگذارند که استقلال برای تقویت هرچه بیشتر خط آتش خود می‌تواند از این بازیکنان بهره بگیرد. در کنار آن باز هم می‌شود از گزینه‌های خارجی بهره برد تا مشکل استقلال در پست مهم مهاجم راس به نوعی برطرف شود و بازیکنانی در این نقطه به کار گرفته شوند که از عیار کافی برخوردار باشند و این طور نباشد که مجموع گل‌های زده دو بازیکن استقلال در پست مهاجم راس به عدد چهار برسد واستقلال در این پست نمره قبولی به دست نیاورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
2
0
این بابایی حقش هست این بلا سرش بیاد اون زمان پرسپولیس مهاجم نداشت دنبال مهاجم بود کیسه کشا برا اینکه پرسپولیس مهاجم نگیره زود رفتند سراغ بابایی که قبلآ پرسپولیس صحبت‌هایی داشت او را جذب کند ولی استقلال با پول بیشتر جذبش کرد زمانی که نکونام مربی تیم شد که بابایی فوتبالش نابود شد الان همین وضع داره پیش میاد پرسپولیس نیاز به دو مهاجم شش دانگ دارد یکیش آقایی پور است که استقلال هم دنبالش است اگه بیاد پرسپولیس بی شک موفق خواهد بود ولی اگه بره استقلال قول بهتون می دهم میشه مثل بابایی وزمانی یعنی عضو چسبیده به نیمکت پس عاقلانه ترین راه برود پرسپولیس
محمد بن همام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
0
0
خداوکیلی آرمان رمضانی برای یه تیم دسته ۲ هم خوب نیست ،مرتیکه با ۲متر قد با نیست گل بزنه حیف هزارتومان پول که به این میدن
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->