بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی سفر بی‌سروصدای مربی مشهور به ایران بلوف ازبک‌ها، فیفا پرسپولیس را محروم و جریمه نمی‌کند قایدی _ استقلال در هاله‌ای از ابهام! مهاجم تیم ملی ایران در راه لیگ روسیه دلخوری باشگاه پرسپولیس از عبدالکریم حسن از ناکامی هوادار متمول پرسپولیس تا منتفی شدن جذب لیموچی گاریدو منتفی شد| پرسپولیس به دنبال سرمربی جدید! پرسپولیس علیپور را نمی‌خواهد تاریخ و ساعت بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | دینامیت‌ها اولین سد مانشافت تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز!
سرخط خبرها

عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۳۵۵۹۸
  • ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس
سرمربی جدید پرسپولیس در نقل و انتقالات این باشگاه دخالت نمی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرمربی جدید پرسپولیس به علت عدم شناخت از فوتبال ایران و بازیکنان شاغل در لیگ قصد ندارد دخالتی در نقل و انتقالات تابستانی سرخپوشان داشته باشد.

او در صحبت با مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده با نظر افراد فنی که در باشگاه دارند خرید های لازم را انجام داده و فقط حداقل دو جای خالی در لیست قرار دهند تا در صورت لازم بتوانند بازیکن خارجی به خدمت بگیرند.

 البته قرار است باشگاه پرسپولیس برای تمدید با هر بازیکن آزادش و یا جذب بازیکن جدید مشورتی با گاردیو داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->