تاریخ و ساعت بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | دینامیت‌ها اولین سد مانشافت تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

نشان کاوه در دستان برترین ورزشکاران خراسان رضوی + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۵۵۵۵
  • ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
نشان کاوه در دستان برترین ورزشکاران خراسان رضوی + فیلم
اولین مراسم اعطای نشان کاوه به برترین ورزشکاران استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نخستین دوره اعطای نشان کاوه به برترین‌های ورزش استان خراسان رضوی به همت انجمن عکاسان و خبرنگاران ورزشی استان خراسان و با حمایت شهرداری مشهد و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ۸ عنوان ورزشی برگزار شد.

اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی، روسا و دبیران هیات‌های ورزشی، مدیران اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های استان خراسان رضوی و جمعی از پیشکسوتان ورزش استان به انتخاب هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان مجموعه رای دهندگان این جشنواره را تشکیل دادند که در پایان و براساس آرای اخذ شده، حسین طیبی عنوان بهترین ورزشکار مرد را کسب کرد و ملیحه صفائی هم همین عنوان را در بخش بانوان به خودش اختصاص داد. محمدرضا مهاجری و تکتم بیدل جایزه بهترین مربیان مرد و خانم سال را بردند.

روشا اکبری پدیده سال ورزش بانوان استان شد و سجاد آقایی که عنوان قهرمانی آسیا را در سال گذشته کسب کرده بود، جایزه این بخش را به خانه برد.

مسعود ذوقی در بخش داوری، نشان کاوه سال ۱۴۰۲ را به خودش اختصاص داد و باشگاه فرش آرای مشهد هم بهترین باشگاه فعال ورزشی شد.

شایان ذکر است که در بخش برترین باشگاه‌های استان، فرش‌آرا، موج‌های آبی، فرش مشهد، مبلمان کلاسیک و نیان‌الکترونیک و در بخش برترین داور آقایان مرتضی منصوریان، امیر خادمی، وحید خراسانی، مسعود ذوقی و خانم انسیه خبار مافی‌نژاد به عنوان نامزد معرفی شدند.

همچنین در بخش بانوان و بخش مربی بانوان خانم‌ها تکتم بیدل، فاطمه شریف، مینا عصفوری، زهرا قربانی و ربابه محمودی و در بخش برترین ورزشکار خانم‌ها سمانه چهکندی، تکتم دستاربندان، نسرین شاهی، ملیحه صفائی و رقیه محمودآبادی نامزد دریافت نشان کاوه شدند  و در قسمت پدیده بانوان نیز روشا اکبری، مهلا عابدی، ریحانه کریمی، زینب مرویان و آیدا عنایتی انتخاب شده‌اند.

در بخش مردان و انتخاب برترین مربی آقایان رضا مهاجری، مجید مرتضایی، حمید توزنده‌جانی، حمید باوفا و رضا مومنی‌مقدم و در بخش بهترین ورزشکار نیز آقایان حسین طیبی، علیرضا پورسمنانی، علی حبیبی‌نژاد، علی نعمتی و شهروز همایون‌فر منش کاندیدای دریافت این نشان هستند. در بخش پدیده آقایان هم مصطفی طغانی، سجاد آقایی، یونس جوان، فرهاد فدائیان و یوسف نیک‌روش به عنوان کاندیدا معرفی شدند.

همچنین در این مراسم از خانواده شهید کاوه، خانواده شهید ایافت همرزم شهید کاوه، خانواده مرحوم اوحدی پیشکسوت عکاسی، خانواده مرحوم اسعدی بازیکن سابق تیم فرش آرا، هستی سیدی و ریحانه اماموردی ملی پوشانی که در مقابل رژیم صهیونیستی از رقابت انصراف دادند و حمید رضا معصومیان مربی تیم ملی فوتسال افغانستان بصورت ویژه تقدیر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->