تاریخ و ساعت بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | دینامیت‌ها اولین سد مانشافت تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

استقلال و دردسری به نام هاشمی نسب

  • کد خبر: ۲۳۵۴۳۳
  • ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۷
  • ۱
استقلال و دردسری به نام هاشمی نسب
استقلال در لیگ بیست و سوم با یک دردسر عجیب کنار زمین مواجه بود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، استقلال در تمام هفته‌هایی که تحت هدایت جواد نکونام به میدان می‌رفت یک مربی فوق العاده پر انرژی و محرک را لب خط در اختیار داشت که به عنوان دستیار اول جواد نقش بسیار مهمی در تهیج بازیکنان ایفا می‌کرد، اما نقش آفرینی مذکور گاهی اوقات شرایط را به گونه‌ای پیش می‌برد که حتی خود استقلالی‌ها هم انتظارش را نداشتند. مهدی هاشمی نسب زمانی برای استقلالی‌ها حکم متهم ردیف اول را ایفا می‌کرد و چهار گلی که در دربی با پیراهن قرمز وارد دروازه آبی پوشان کرده بود، از او چهره‌ای منفور نزد هواداران استقلال ساخت، اما تابستان سال ۷۹ همه چیز عوض شد.

هاشمی نسب پیراهن قرمز را درآورد و آبی پوشید تا استقلال به خانه او تبدیل شود و برخلاف گذشته، میان پرسپولیسی‌ها به چهره منفور بدل گردد. این حاشیه‌ها و البته اتفاقات دیگری که در برخی مسابقات مانند جدال فولاد و استقلال در اهواز رقم خورد، هاشمی نسب را به یک مربی خبرساز تبدیل کرد. مردی که در طول فصل بار‌ها محرومیت‌های خاصی را به جان خرید و این روز‌ها هم واحد حقوقی باشگاه استقلال پیگیر آخرین حکم صادره علیه معروف‌ترین یاغی فوتبال ایران است.

هرچند صحبت‌هایی مبنی بر جدایی احتمالی هاشمی نسب از کادر فنی استقلال طی روز‌های آینده به گوش می‌رسد ولی اگر قرار باشد این مربی در استقلال بماند، آنگاه آبی‌ها یا باید خود را آماده تداوم اتفاقات حاشیه‌ای در لیگ بیست و چهارم با محوریت هاشمی نسب کنند یا اینکه با او اتمام حجت نمایند تا رویه خود را تغییر بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
0
0
این بشر،دردسرنیست،سردرده
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->