عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟
سرخط خبرها

تلاش برای کاهش محرومیت سنگین محمدی

  • کد خبر: ۲۳۳۶۵۵
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
تلاش برای کاهش محرومیت سنگین محمدی
محرومیت شش جلسه‌ای کمیته انضباطی علیه مهرداد محمدی، باشگاه استقلال را برآن داشته تا نامه‌ای در راستای کاهش محرومیت این بازیکن تنظیم کند.  

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در تلاش است محرومیت مهرداد محمدی را که به حکم کمیته انضباطی شش جلسه از همراهی استقلال در بازی‌های فصل بعد محروم است را کاهش دهد. درهمین راستا قرار است بعد از اینکه با محمدی قرارداد جدیدی به امضاء رسید و باشگاه استقلال لیست نهایی بازیکنان جدید را از جوادنکونام اخذ کرد، نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند و خواستار کاهش میزان محرومیت مهرداد محمدی شود.

درهمین راستا مسئولان باشگاه استقلال پیش نویس نامه‌ای را آماده کرده‌اند تا پس از جلسه با سرمربی آبی‌ها و صحبت درباره خرید‌ها و تمدیدی‌ها، به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارسال کنند تا شاید محرومیت سنگینی که برای محمدی درنظر گرفته شده کاهش یابد.

باشگاه استقلال معتقد است که محمدی درآن شرایط که استقلال قهرمانی را از دست داده، نباید وارد چالش مصاحبه می‌شده و به دلیل اینکه چندان از لحاظ روانی آماده نبوده، مصاحبه تندی علیه ارکان فدراسیون فوتبال انجام داده است. به هرحال باشگاه استقلال قصد داردتلاش خود را در این راستا انجام دهد، اما اینکه تلاش آبی‌ها به نتیجه برسد یا خیر روشن نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->