نتیجه بازی آلمان و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود ژرمن‌ها پخش زنده بازی سوئیس و اسکاتلند در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از پیروزی ایران برابر آمریکا (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های پیمان اکبری پس از پیروزی برابر آمریکا | بازیکنانم بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند پخش زنده بازی آلمان و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ | فینال زودرس نتیجه بازی کرواسی و آلبانی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و ویدئو خلاصه بازی| تساوی لحظه آخری! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و آمریکا در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴| برد بزرگ انتخابات ریاست جمهوری مانع انتخاب مدیرعامل استقلال پخش زنده بازی کرواسی و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نحوه خرید بلیت بازی مس رفسنجان و سپاهان در فینال جام حذفی + قیمت و لینک خرید یامگا در انتظار تایید فیفا و ایفمارک نکونام – استقلال؛ در پایان راه؟ تاج‌فیروز: افزایش اجاره‌بها ورزش را گران نمی‌کند؛ سودجویی‌ها را کم می‌کند بیرانواند در لیست خرید استقلال نیست خداحافظی استادیوم پاس قوامین با لیگ برتر وکیل باشگاه پرسپولیس: فسخ قرارداد بیرانوند غیرموجه است
سرخط خبرها

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴

  • کد خبر: ۲۳۳۸۶۷
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴
سوییس موفق شد در گام نخست بر مجارستان غلبه کند.

به گزارش شهرآرانیوز، دومین بازی یورو۲۰۲۴ هم پرگل بود. پس از برتری ۵ بر ۱ آلمان مقابل اسکاتلند، در دومین بازی جام، مجارستان مقابل سوئیس ۳ بر ۱ شکست خورد.

وارگا تنها گل مجارها را زد و دواه، آبیسچر و امبولو گلزنان سوییس بودند.

به این ترتیب آلمان و سوئیس در گروه یک صدر را از آن خود کردند و ۳ امتیازی شدند و مجارستان و اسکاتلند با ۰ امتیاز و به واسطه تفاضل، در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

ویدیو خلاصه بازی مجارستان و سوئیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->