دلجویی شهردار مشهدمقدس از نیروی حفاظت فیزیکی بوستان خورشید بارش شدید باران خسارتی نداشته است | احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها تا پایان امشب (۳ تیر ۱۴۰۳) بوستان‌های چهل‌بازه، وکیل‌آباد، کوه‌پارک و کوهشار مشهد تعطیل شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) نخستین جلسه شورای بسیج اداری استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد+ فیلم  کشف ۳۱۲۰ کیلوگرم آرد نانوایی در یکی از هتل‌های مشهد اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد به‌مناسبت دهه امامت و ولایت | نورافشانی ۵۰ نقطه مشهد در شب عید غدیرخم کدام پارک‌ها و بوستان‌های مشهد دارای مجموعه‌های بازی برای کودکان هستند؟ عملیات اجرایی دوربرگردان غیرهم‌سطح ابوطالب‌شرقی در مشهد به‌زودی آغاز می‌شود ۲۱۷ هزار نفرشب ظرفیت اسکان رسمی مشهد، میزبان زائران تابستانی می‌شود رمزگشایی از نام محله «خین عرب» مشهد که قدمت چهارصدساله دارد پاسخ شهرداری مشهد به گلایه‌ها درباره وضعیت خیابان عباس آباد ۱۷ فعالیت سه شیفته برای اتمام فاز یک خط ۳ مترو مشهد شهروند خبرنگار | درخواست اتصال مفتح شرقی به غربی و کاهش ترافیک در مشهد + پاسخ شهردار مشهدمقدس خبر داد: ارائه ۴۰۰ خدمت شبانه‌روزی برای زائر و مجاور در مشهد بوستان کرامت؛ کلان‌پروژه فضای سبز شهر مشهد آماده‌باش تمامی ظرفیت‌های شهرداری مشهد درپی صدور هشدار نارنجی هواشناسی رویداد تابستانه «گل‌های اطلسی» و «باغ پرندگان» با حضور شهردار مشهد افتتاح شد (۲ تیر ۱۴۰۳) آماده‌باش نیرو‌های شهرداری مشهد درپی صدور هشدار نارنجی هواشناسی (۲ تیر ۱۴۰۳) آبگرفتگی در معابر شهری مشهد نداشتیم (۲ تیرماه ۱۴۰۳) برگزاری جشنواره تفریحی و ورزشی شهربانو در بوستان‌های بانوان مشهد بازدید استاندار خراسان‌رضوی از مرکز جامع درحال‌احداث تشخیص و درمان سرطان «شهید رئیسی»
سرخط خبرها

مشهدالرضا (ع)؛ مهیای جشن‌های ولایت | گل‌آرایی و نورپردازی شهر مشهد ویژه دهه «ولایت و امامت»

  • کد خبر: ۲۳۳۹۳۱
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲
مشهدالرضا (ع)؛ مهیای جشن‌های ولایت | گل‌آرایی و نورپردازی شهر مشهد ویژه دهه «ولایت و امامت»
مدیریت شهری مشهد جای جای شهر را برای برگزاری دهه «ولایت و امامت» آماده کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، از امشب ویژه برنامه‌های جشن‌های دهه ولایت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان و پس از آن عید بزرگ مسلمانان یعنی عید سعید غدیر خم آغاز می‌شود و کوچه و پس کوچه‌های شهرمان و در مجاورات حریم رضوی غرق نور و سرور خواهد شد.

تشکل ها‌ی مردمی، هیئت‌های مذهبی و مساجد میدان‌داران برپایی جشن‌های روز‌های آینده هستند و شهرداری مشهد نیز همچون دیگر مناسبت‌ها در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن‌ها، در کنار تمام تشکل‌ها و هیئت‌های مردمی خواهد بود و در کنار آن نیز فضاآرایی شهری از سوی شهرداری مشهد در حال انجام است تا میادین، بولوار‌ها و خیابان‌های شهر نیز مناسب با این روز‌ها آماده پذیرایی از زائران و مجاوران بارگاه رضوی باشد.

اکران دهه ولایت روی ۳۰۰ بیلبورد شهری

در همین‌باره معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در گفتگو با شهرآرا با تشریح برنامه‌ها و اقدامات شهرداری مشهد به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت گفت: در راستای فضاآرایی شهری و آماده‌سازی شهرمان به مناسبت این اعیاد تعداد ۳۰۰ بیلبورد شهری به متراژ ۱۴ هزار مترمربع نصب و اکران خواهد شد.

جاوید کیانی با اشاره به نصب و اکران ۳۰۰ استرابورد شهری به متراژ ۳۶۰۰ مترمربع با محتوای عید قربان، غدیر و دهه ولایت، افزود: یکی از سیاست‌های این دوره مدیریت شهری، مردمی‌سازی اقدامات به ویژه در مناسبت‌های مذهبی بوده است که در این راستا همچون دیگر مناسبت‌های گذشته همراهی شهرداری مشهد با تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی به خوبی شکل گرفته است و در این مسیر تعداد ۵۰۰ سازه موقت به متراژ ۷۵۰۰ مترمربع از سوی شورای هیئات مذهبی در سطح شهر نصب و تعداد ۱۸۰ سازه به متراژ ۱۴۴۰ مترمربع ویژه اطلاع رسانی هیئت‌های مذهبی نصب می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۱۷۰۰ بنر به متراژ ۸۵۰ مترمربع با مضمون دهه ولایت و تبریک اعیاد قربان و غدیر بر روی ۱۷۰۰ دستگاه اتوبوس شرکت اتوبوس‌رانی مشهد نصب می‌شود و به مناسبت دهه ولایت تعداد ۵۰ قاب عکس مفاخر به متراژ ۱۲۰ مترمربع رونمایی می‌شود.

کیانی در ادامه با بیان اینکه به مناسبت اعیاد پیش رو تعداد ۱۰۰۰ آویز ستونی به متراژ ۲۰ هزار مترمربع در معابر مختلف شهر مشهد نصب می‌شود، تصریح کرد: همچنین ۱۰ هزار مترمربع از بنر‌های چاپ شده از سوی مناطق، شرکت قطارشهری و دیگر بخش‌های شهرداری آماده نصب است.

وی افزود: در راستای حمایت از تشکل‌ها و هیئت‌های مردمی نمایشگاه شمس ولایت نیز با هدف حمایت از ۱۰۰۰ ایستگاه صلواتی در قالب توزیع اقلام پذیرایی، نورافشانی و چاپ بنر راه‌اندازی خواهد شد.

راه اندازی کافه‌گفتگو

معاون شهردار با اشاره به راه‌اندازی کافه گفتگو به مناسبت دهه ولایت گفت: این کافه‌ها به مناسبت اعیاد دهه ولایت و با توجه به هم‌زمانی این دهه با انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با هدف ایجاد پاتوق‌های گفت‌وگویی در مکان‌های پر رفت‌وآمد شهرمان و با همکاری بسیج دانشجویی راه‌اندازی می‌شود.

نورافشانی ۵۰ نقطه شهر در شب عیدغدیر

وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ نورباران گفت: این جشن بزرگ نیز در شب عید غدیر خم و با انجام نورافشانی در پنجاه نقطه شهر مشهد با همکاری تشکل‌های مردمی برگزار می‌شود.

کیانی در ادامه افزود: یکی دیگر از ویژه‌برنامه‌های دهه ولایت امسال و در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیرماه، برگزاری رویداد «عید جانان» است. این رویداد با هدف شورآفرینی در مناطق مختلف شهری و در خیابان‌های ایجاد شده هنر، ورزش، بازی، علم و غذا و در جشن‌های شبانه مناطق مختلف شهری برگزار می‌شود.
وی گفت: همچنین به مناسبت این دهه و با همکاری معاونت فرهنگی هنری، شاهد برگزاری تئاتر‌های خیابانی در مناطق مختلف شهر خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->