استاندار خراسان رضوی: مردم عزیز در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حاضر شوند آدرس شعب اخذ رأی در سراسر کشور (انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) نخستین مناظره ۲۰۲۴ بایدن - ترامپ برگزار شد+ جزئیات آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اصفهان (۸ تیر ۱۴۰۳) رهبر معظم انقلاب اسلامی رأی خود را به صندوق انداختند | آیت‌الله خامنه‌ای: آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است، مردم در رأی‌دادن تردید نکنند + فیلم گزارش لحظه به لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در تهران (۸ تیر ۱۴۰۳) مردم خطه خورشید هشتم به صف شدند | گزارش لحظه به لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس ۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند! مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد پخش زنده اولین مناظره ترامپ و بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا + تاریخ و ساعت چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟
سرخط خبرها

پورمحمدی در بدون تعارف: با احمدی نژاد همچنان رفاقت دارم + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۵۳۵۲
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
پورمحمدی در بدون تعارف: با احمدی نژاد همچنان رفاقت دارم + فیلم
نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در برنامه بدون تعارف گفت: در مقطعی بنده وزیر کشور بودم و بسیار هم فعال اما در نهایت به توصیه دوستان از کابینه دولت بیرون آمدم و همچنان با احمدی‌نژاد رفاقت دارم.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی پورمحمدی؛ نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، در برنامه بدون تعارف با اشاره به اینکه در جامعه احساس سردی و رخوت ایجاد شده است، گفت: هر که می‌داند شور و نشاط و گرمی در انتخابات دهد وظیفه است.

وی گفت: اگر توفیق و تقدیر و عنایت مردم به بنده باشد تمام توانایی تجربه و استعداد و جسارت‌های کاری که در این مرحله به شدت مورد نیاز است ارائه دهم.

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: باید کاری کنیم تا رضایت مردم جلب شود و مردم را از این فضا خارج کنیم و همه ما در ایجاد این نارضایتی شریک هستیم. باید تلاش و جبران کنیم و از تجربه‌های خودمان به خوبی استفاده کنیم.

پورمحمدی با بیان اینکه نمره بالا به خودم نمی‌دهم و هم انتظار از خودم زیاد بوده و هم انتظار مردم زیاد است، افزود: مردم ناراضی هستند و این حس عمومی است.

کسانی که نانشان در روغن هستند از دست من ناراحت می‌شوند

وی ادامه داد: با توجه به تجربیات مدیریت و به خصوص مبارزه با فساد و شفافیتی که اعتقاد دارم آنهایی که در از این وضع جاری نان آنها در روغن هستند از دست من ناراحت می‌شوند.

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به سود جویی برخی از افراد از محل تحریم‌ها گفت:‌تحریم را طوری تنظیم می‌کنند که سود زیادی برای آنها داشته باشد. وی پی ان فروش‌ها که بازار مکاری بسیار بزرگی شده است و مشکلات امنیتی برای ما ایجاد کرده است و اینترنت ما را کند کرده استو این مدل سوءاستفاده که فوق‌العاده هم برای مردم آزاردهنده است و مانع کار پیشرفت کشور است و این جریانات از حضور من ناراحت می‌شوند به خصوص که من این میدان تجربه کردم.

گاهی اوقات حقوقم به میانه ماه نمی‌رسد

پورمحمدی با بیان اینکه تمام گزارش اموال خودم را چهار بار ارائه داده ام، گفت: بیست سال گذشته هیچ چیز در زندگی ما تغییری نکرده است و نهایتا توانسته‌ام خودرو خود را عوض کنم و باغ، ملکی و ویلایی ندارم.

وی اظهار کرد: پاداش خدمت که به ما دادند بعد از بازنشستگی به بچه‌ها دادیم که تشویق کردیم که در بازار بورس بگذارند که بلایی که سر همه آمدند به سر بچه‌های ما آمده است.

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در برنامه بدون تعارف ادامه داد: فقیر نیستیم و زندگی متوسطی دارم و الان با حقوق بازنشستگی زندگی می‌کنم. ایام اخیر خیلی برای ما سخت شده است. پس انداز خاصی نداریم و یک ماه حقوق نرسد می‌فهمم که حقوق‌بگیران پایین و بازنشستگان چه می‌گذرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->