تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر»

  • کد خبر: ۲۳۳۹۸۲
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر»
مدافع تیم ملی آلمان به دلیل انجام حرکتی خاص در یک عکس با انتقادهای زیادی مواجه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رودیگر فصل بسیار خوبی را با رئال مادرید پشت سرگذاشت و از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیم هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا بود.

درخشش این بازیکن در رئال باعث شده است تا به تیم ملی فوتبال آلمان در یورو ۲۰۲۴ دعوت شود.

یوفا قبل از بازی از همه بازیکنان تیم‌ها یک عکس رسمی برای تبلیغ یورو ۲۰۲۴ می‌گیرد. رودیگر مانند بسیاری از بازیکنان تصویری از انگشت سبابه خود را نشان می‌دهد با این تفاوت که او از ذکر الله اکبر استفاده می‌کند.

این حرکت مدافع تیم ملی فوتبال آلمان باعث شده تا انتقاد‌های تندی از او بشود و از سوی رسانه‌ها به افراط گرایی دینی متهم شود.

رودیگر که پیش از این بعد از قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با این حرکت مشابه و بر زبان آوردن ذکر "الله اکبر" شادی خود را نشان داد، در گفت‌وگویی که با روزنامه بیلد داشت به انتقاد‌ها واکنش نشان داد.

او گفت: بیش از ۵۰ بازیکن مانند من عکس گرفته‌اند، اما چرا تنها از من انتقاد می‌شود؟ من در ماه مارس گذشته درباره این تصویر صحبت کرده‌ام و هیچ چیزی در این زمینه تغییر نکرده است.

یوفا هم از رودیگر دفاع و اعلام کرد که هیچ اشاره دینی و سیاسی در این عکس وجود ندارد و این تنها یک شادی خاص است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->