اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار آلودگی (۶ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: در راستای سامان‌دهی «کال زرکش» ۴ پروژه در حال اجراست

  • کد خبر: ۲۳۴۱۵۹
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
شهردار مشهد مقدس: در راستای سامان‌دهی «کال زرکش» ۴ پروژه در حال اجراست
محمدرضا قلندرشریف درباره پروژه‌های سامان‌دهی «کال زرکش» گفت: طول کال زرکش در محدوده شهری منطقه ۱۰ حدفاصل بزرگراه پیامبراعظم‌(ص) تا بولوار توس، هزار و ۷۵۰ متر است. برای بدنه‌سازی و سامان‌دهی بافت پیرامونی کال، چهار پروژه در حال اجراست.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد مقدس، درباره این پروژه‌ها گفت: یکی از این پروژه‌ها احداث دیوار ساحلی و سامان‌دهی کال زرکش به طول هزار و ۷۵۰ متر، ارتفاع ۲.۵ متر و عرض ۱۲ متر به همراه کف‌سازی است که به‌زودی عملیات عمرانی آن به اتمام خواهد رسید.

شهردار مشهد مقدس در ادامه افزود: پل مسیل زرکش و احداث کندرو بزرگراه پیامبراعظم(ص) دومین پروژه این محدوده است که به طول ۶۰۰ متر تا بولوار سجادیه امتداد و با توجه به پیشرفت فیزیکی حدود ۸۰ درصدی، نیمه دوم امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.

قلندرشریف با بیان اینکه سومین پروژه اجرای مسیر اتصال روستای زرکش به بزرگراه پیامبراعظم(ص) است، گفت: این پروژه شامل احداث یک دستگاه پل در انتهای بزرگراه پیامبراعظم(ص) ۸۱ به طول ۲۳ متر و عرض ۲۰ متر است و با توجه به پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی، طبق زمان‌بندی انجام‌شده این بخش از پروژه نیز پاییز به اتمام خواهد رسید.

کلیددار شهر بهشت در پایان بیان کرد: احداث معبر سواره‌رو حاشیه مسیل زرکش به‌عنوان چهارمین پروژه برای سامان‌دهی این کال در نظر گرفته شده است. این مسیر به طول حدود ۶۵۰ متر حدفاصل خیابان‌های پیامبراعظم(ص) ۸۱ و ۸۳ در حال اجراست و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که عملیات عمرانی آن نیمه اول امسال تمام خواهد شد.

علاوه بر اجرای این چهار پروژه عمرانی در راستای سامان‌دهی کال زرکش، شهرداری مشهد در نظر دارد محدوده قانونی حریم کال را با توافق با آب‌منطقه‌ای در آینده‌ای نزدیک جهت جلوگیری از ساخت‌وساز‌های غیرمجاز، تبدیل به فضای سبز کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->