ماجراجویی جوان مسافربر سارقان عتیقه را لو داد حریق یک مجتمع تجاری در خیابان کلاهدوز مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۰۸ هزار قلم فرآورده آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاقی قتل دلخراش مرد میانسال + جزییات (۹ تیر ۱۴۰۳) خراسان رضوی رتبه دوم ازدواج و طلاق در کشور است کشف ۶۰ میلیارد ریال سیگار غیرمجاز در مشهد دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟
سرخط خبرها

ساماندهی مدارس کانکسی کشور در مهر ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۳۴۳۰۸
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
ساماندهی مدارس کانکسی کشور در مهر ۱۴۰۳
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: عزم خود را جمع کرده‌ایم که مدارس کانکسی را با برنامه ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد برکت و مشارکت خیرین و هدف‌گذاری صورت گرفته در مهر امسال ساماندهی کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حمیدرضا خان‌محمدی در خصوص آخرین وضعیت مدارس سنگی و کانکسی با تاکید بر ساماندهی مدارس کانکسی از مهر، اظهار کرد: ۱۵ هزار سرویس بهداشتی مدارس نیز در طرح شهید عجمیان در دست بهسازی و تعمیر جزئی است که با تامین منابع انجام می‌شود.

وی بیان کرد: عزم خود را جمع کرده‌ایم که مدارس کانکسی را با برنامه ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد برکت و مشارکت خیرین و هدف‌گذاری صورت گرفته در مهر امسال ساماندهی کنیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: اکنون منابع این کار تامین شده و اراده بر این است که ساماندهی این مدارس با قدرت پیش رود

خان‌محمدی در خصوص آخرین وضعیت سرویس‌های بهداشتی مدارس عنوان کرد: در موضوع سرویس‌های بهداشتی مدارس، یکی بحث ساخت در مکان‌های فاقد سرویس بوده که تاکنون بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ سرویس بهداشتی ساخته شده است. همچنین ساخت حدود ۴ هزار سرویس بهداشتی را در دست احداث داریم که با تامین منابع انجام می‌شود.

وی در خصوص مناطقی که بیشترین کمبود سرویس بهداشتی را دارند، تصریح کرد: عمدتا مدارس دورافتاده و مرزی بیشترین کمبود را دارند، اما این مدارس به صورت نقطه‌ای مشخص شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->