مسئولان قضایی با رهبر معظم انقلاب فردا شنبه (۲ تیرماه ۱۴۰۳) دیدار می‌کنند آیت الله علم الهدی: دیروز آبِ خوردن را به برجام گره زدید، امروز نان مردم را؟ | برجام، نماد کوتاه آمدن ماست نه آمریکا وقوع انفجار در نزدیکی فرودگاه زاهدان تکذیب شد (یکم تیرماه ۱۴۰۳) گروسی: در شورای امنیت علیه ایران اجماع وجود ندارد ارمنستان کشور فلسطین را به رسمیت شناخت آمریکا و چین پس از پنج سال وقفه مذاکرات هسته‌ای را از سرگرفتند استقبال آمریکا از اقدام خصمانه ضدایرانی کانادا علیه سپاه پاسداران حسن روحانی دوباره به صداوسیما نامه نوشت ادعای انصراف قالیباف از نامزدی انتخابات تکذیب شد توئیت پورمحمدی درباره زاکانی از وسط مناظره انتخاباتی + عکس سومین مناظره انتخاباتی امشب (یکم تیر ۱۴۰۳) برگزار می‌شود خبرنگار شبکه ماهواره‌ای الاقصی به شهادت رسید|افزایش شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۵۲ تن عذرخواهی محمدجواد ظریف به‌خاطر نمایش نمودار اشتباه در میزگرد پزشکیان حملات روسیه شبکه برق اوکراین را هدف قرار می‌دهد نکات یک مفسر زبان بدن به ۶ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد: تلاش برای آتش بس در غزه را ادامه می دهیم ستاد مرکزی جوانان سعید جلیلی در خراسان رضوی افتتاح شد اسماعیلی: بارزترین خصیصه شهید رئیسی، ایمان به خدا و آرمان‌های نظام اسلامی و مردم بود حمله به ستاد انتخاباتی جلیلی در مشهد با کوکتل مولوتف + فیلم لحظه حمله پوشش زنده و کامل دومین مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + فیلم (۳۱ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رسانه‌های صهیونیستی: سخنرانی امشب نصرالله قوی‌ترین سخنرانی او بود

  • کد خبر: ۲۳۴۶۸۳
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
رسانه‌های صهیونیستی: سخنرانی امشب نصرالله قوی‌ترین سخنرانی او بود
رسانه‌های رژیم صهیونیستی با پوشش گسترده سخنرانی دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان، آن را قوی‌ترین سخنرانی وی توصیف کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی سخنرانی امشب (چهارشنبه شب) سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان را به صورت گسترده پوشش دادند.

رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به اینکه سخنرانی امشب سید حسن نصرالله قوی‌ترین سخنرانی وی بود، گزارش دادند که نصرالله به ادامه نبرد کنونی برای یاری غزه تا برقراری آتش‌بس کامل در این باریکه مصمم است و به تهدیدات رژیم اسرائیل و میانجی‌گران اعتنایی ندارد.

سید حسن نصرالله در سخنرانی امشب به مناسبت شهادت «طالب سامی عبدالله» (حاج ابوطالب) فرمانده میدانی حزب‌الله، تأکید کرد: تهدید جنگ علیه لبنان ما را نمی‌ترساند و نباید ما را بترساند؛ چراکه دشمن به خوبی می‌داند که ما خود را برای سخت‌ترین روزها آماده کرده‌ایم و به خوبی می‌داند چه چیزی در انتظارش است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند که هیچ جایی از دست پهپادها و موشک‌های ما در امان نخواهد بود. دشمن همچنین می‌داند که ما توانایی رسیدن به اهداف خود را داریم. آنها می‌دانند آنچه در دریای مدیترانه در انتظارشان است، بسیار بزرگ است.

سید حسن نصرالله در این باره افزود: دشمن می‌داند که باید در زمین، دریا و هوا منتظر ما باشد و اگر جنگ به لبنان تحمیل شود، مقاومت بدون قاعده خواهد جنگید. دشمن از عواقب نبرد با لبنان بر منطقه آگاه است.

وی همچنین با اشاره به همکاری دولت قبرس با رژیم صهیونیستی به این کشور هشدار داد: ما به دولت قبرس هشدار می‌دهیم که اگر فرودگاه‌ها و پایگاه‌های خود را به روی اسرائیل برای هدف قرار دادن لبنان بگشاید، بخشی از جنگ خواهد بود. ما به همبستگی، حمایت و کمک خود به غزه ادامه خواهیم داد و برای همه احتمالات آماده‌ایم و هیچ چیز ما را از انجام این وظیفه باز نخواهد داشت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->