نتیجه بازی انگلیس و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی سرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها نتیجه بازی صربستان و اسلوونی در یورو۲۰۲۴ و ویدئو خلاصه بازی| تساوی جنجالی ویدئو جشن قهرمانی سپاهان در فینال جام حذفی(۳۱ خردادماه ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ یا مناظره انتخاباتی؟ | چالش علاقه‌مندان به سیاست و فوتبال! آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان پخش زنده بازی دانمارک و انگلیس در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره پخش زنده بازی اسلوونی و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین احتمال برکناری نکونام از استقلال بدون پرداخت غرامت! شکایت پرسپولیس از بیرانوند با درخواست غرامت و محرومیت
سرخط خبرها

تاج‌فیروز: افزایش اجاره‌بها ورزش را گران نمی‌کند؛ سودجویی‌ها را کم می‌کند

  • کد خبر: ۲۳۴۵۸۸
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
تاج‌فیروز: افزایش اجاره‌بها ورزش را گران نمی‌کند؛ سودجویی‌ها را کم می‌کند
مدیر‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: برخی دوستان معتقدند که با گران‌کردن فضای ورزشی، ورزش را گران می‌کنید در حالی که این کار، سودجویی‌ها را کم می‌کند.  

علیرضا تاج‌فیروز در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص تعیین میزان اجاره‌بهای فضا‌های ورزشی در خراسان‌رضوی، اظهار کرد: برخی از رؤسای هیئات ورزشی به افزایش اجاره‌بهای فضا‌های ورزشی انتقاد دارند در حالی که قیمت‌ها را کارشناسان رسمی دادگستری تعیین می‌کنند که قیمت‌های تعیین‌شده حداقل قیمت‌هاست و عددی نیست. به عنوان مثال طی دو سال گذشته، اجاره‌بهای یک مجموعه ورزشی در سال ۱۰ میلیون تومان بوده و اکنون در سال به ۱۰۰ میلیون تومان تبدیل شده است. با حضور خود افراد حساب کردیم که این رقم برای دو ماه آن مجموعه است.

وی افزود: میزان اجاره سالانه در ماه و طی یک روز مبلغ مشخصی است که یک روز آن درواقع یک ساعت اجاره سالن است (در شهرستان‌ها دو جلسه) و از صبح تا شب ۱۰ تا ۱۲ جلسه سالن را اجاره دهند مابقی آن را می‌توانند برای فعالیت ورزشی برنامه‌ریزی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی ادامه داد: امسال هر سالنی که اجاره دهیم به بخش خصوصی و به هیئات ورزشی همه موظف‌اند نرخ سالن، زمین و خدماتیرا که ارائه می‌دهند، در یک بنر اعلام کنند. شماره رسیدگی به شکایات ما نیز باید ثبت شود و هرکسی بیشتر از نرخ مصوب اجاره دریافت کند، جریمه می‌شود و سلب اختیار از آن ملک خواهد شد تا مردم برای نرخ خدماتی که دریافت می‌کنند، آرامش خاطر داشته باشند. لذا اماکن ورزشی متعلق به هر دستگاهی که هستند باید تابع قوانین ورزش ازجمله نرخ‌گذاری باشند. نرخ‌نامه مصوبه هیئت دولت بوده و تا‌کنون رعایت نشده است.

تاج‌فیروز در نهایت گفت: برخی دوستان معتقدند که با گران‌کردن فضای ورزشی، ورزش را گران می‌کنید؛ در حالی که در گذشته که اجاره‌بهای کم‌ارزشی پرداخت می‌کردند، نرخ‌نامه مصوب رعایت نمی‌شد و مبلغ بیشتری دریافت می‌کردند؛ بنابراین ورزش گران نمی‌شود بلکه سودجویی‌ها کم می‌شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->