تقدیر شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از قاضی‌زاده هاشمی نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم پورمحمدی: مشارکت بالا به رفع تحریم کمک می‌کند | برای روش مصرف انرژی رفراندوم بگذاریم قاضی‌زاده‌هاشمی انصراف داد (۶ تیر ۱۴۰۳) سپاه امام‌رضا(ع) مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است مخبر در گفت‌وگو با پوتین: روابط راهبردی تهران-مسکو غیر قابل تغییر است نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم+ فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟ زاکانی: آمده‌ام با مفسدین مواجه شوم و حق مردم را بگیرم حمله حزب‌الله به محل استقرار نظامیان صهیونیست در «المطله» + فیلم شمار شهدای نوار غزه به حدود ۳۸ هزار نفر رسید (۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۴۶۹۶
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴
تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی + فیلم
معترضان صهیونیست دوشنبه شب بار دیگر علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کرده و خواستار توافق با مقاومت فلسطین برای آزادی اسرا شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، تظاهرات شهرک‌نشینان صهیونیست این بار در عسقلان در اعتراض به عدم امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه به خیابان ها آمده و علیه شخص بنیامین نتانیاهو نسخت وزیر و کابینه وی شعار دادند.

معترضان صهیونیست دیروز (سه شنبه) نیز در خیابان‌های اصلی شهر قدس اشغالی و هرتزلیا و تل‌آویو تظاهرات کردند و برگزاری زودهنگام انتخابات را خواستار شدند.

تظاهرات معترضان صهیونیست از شامگاه شنبه در تل آویو آغاز شد و سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که خانواده‌های اسرای اسرائیلی و نظامیان کشته شده در نوار غزه خواستار پایان جنگ در چارچوب توافق مبادله اسرا با مقاومت شدند.

این خانواده‌ها تاکید کردند که ادامه جنگ منجر به کشته شدن شمار بیشتری از اسرا و نظامیان اسرائیلی خواهد شد.

پیشتر رئیس جمهوری آمریکا شامگاه جمعه (۱۱ خرداد) ادعا کرد که رژیم صهیونیستی یک پیشنهاد جدید برای برقراری آتش‌بس و تبادل اسرا ارائه کرده است و از طرفین خواست این فرصت را از دست نداده و بر سر این پیشنهاد به توافق برسند؛ پیشنهادی که شامل آزادی اسرای صهیونیست و بازسازی غزه است.

بر اساس این طرح ادعایی، ابتدا یک آتش‌بس ۶ هفته‌ای برقرار خواهد شد که در این بازه زمانی حماس و رژیم صهیونیستی برای یافتن راهی برای پایان جنگ مذاکره خواهند کرد. با این‌ حال، اگر مذاکرات بیشتر از ۶ هفته به طول بینجامد، آتش‌بس موقت تا زمان حصول یک توافق نهایی برای پایان جنگ، تمدید خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->