پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (۷ تیر ۱۴۰۳) مشهد کانون انتخابات در آخرین روز تبلیغات ریاست‌جمهوری + فیلم پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ براساس نظرسنجی ایسپا (۶تیر ۱۴۰۳) تقدیر شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از قاضی‌زاده هاشمی نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم پورمحمدی: مشارکت بالا به رفع تحریم کمک می‌کند | برای روش مصرف انرژی رفراندوم بگذاریم قاضی‌زاده‌هاشمی انصراف داد (۶ تیر ۱۴۰۳) سپاه امام‌رضا(ع) مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است مخبر در گفت‌وگو با پوتین: روابط راهبردی تهران-مسکو غیر قابل تغییر است نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم+ فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟
سرخط خبرها

ادعاهای نتانیاهو درباره آینده نوار غزه پس از جنگ

  • کد خبر: ۲۳۴۹۴۴
  • ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
ادعاهای نتانیاهو درباره آینده نوار غزه پس از جنگ
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که جامعه جهانی فقط در صورت خلع سلاح کامل نوار غزه و مستقر شدن حکومت غیرنظامی در آن می تواند بازسازی این باریکه را آغاز کند.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت ادعاهای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را درباره مرحله پس از جنگ غزه بازتاب داد.

بر اساس گزارش این روزنامه، نتانیاهو درباره ارزیابی خود از مرحله پس از جنگ در نوار غزه گفت: نوار غزه باید به صورت دائمی خلع سلاح شود.

نتانیاهو افزود: باید یک دولت غیرنظامی در نوار وجود داشته باشد و نقش آن تنها توزیع کمک به ساکنان نوار غزه نباشد. ترجیح این است که حکومت غیرنظامی در نوار غزه از کمک کشورهای عربی برخوردار باشد.

وی همچنین با فراموش کردن اقدامات تروریستی خود ضد ملت فلسطین مدعی شد: باید یک عملیات ضد افراط گرایی در غزه انجام شود و این روند باید از مدارس و مساجد آغاز شود.

نتانیاهو در ادامه ادعاهای خود گفت: مردم در نوار غزه باید در مورد آینده ای آموزش ببینند که در آن نابودی کشور اسرائیل و کشتن همه یهودیان روی زمین جایی نداشته باشد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که فقط پس از انجام تمام این مراحل، جامعه جهانی می تواند بازسازی را در نوار غزه آغاز کند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->