اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اجرای نظم و عدالت بدون همکاری دو نهاد وکالت و قضاوت قابل‌تصور نیست اگر خیلی شیفته برند و قیمت هستید، شاید چندان از این مطلب خوشتان نیاید خانه‌داری، خانه‌نشینی نیست آیا وزن و شاخص توده بدنی معیار درستی در سلامتی است؟ پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با رژیم غذایی پرفیبر غذا‌های فوق‌فراوری‌شده، غول بیماری‌ها را بیدار می‌کند قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط برخورد خودرو تارا و نیسان در مشهد حادثه آفرید (۶ تیر ۱۴۰۳) مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری امشب به حسابشان واریز می‌شود (۶ تیر ۱۴۰۳) کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ قاچاقچی سابقه‌دار سناریوی وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند حریق گسترده دو کارگاه مبل‌سازی در حاشیه شهر مشهد قربانی گرفت (۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای فنس‌کشی جاده میامی درراستای حفاظت از یوزها

  • کد خبر: ۲۳۵۰۵۳
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای فنس‌کشی جاده میامی درراستای حفاظت از یوزها
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امسال در مجموع، ۵۰ میلیارد تومان در اختیار سازمان محیط زیست قرار می‌گیرد یا رأسا فنس‌کشی توسط وزارت راه انجام شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسن اکبری با بیان اینکه بخشی از کار‌های جاده میامی - سبزوار مانند نورپردازی، کاهش سرعت، نشان‌ها، اطلاع‌رسانی و هشدار‌ها را وزارت راه و شهرسازی انجام داده است، اظهار کرد: مساله فنس‌کشی است که سال قبل قرار بود ۲۰ میلیارد تومان برای این کار اختصاص دهند اما به رغم پیگیری‌های مکرری که داشتیم در فرایند‌های اداری ماند. یک مرحله قرار بود اعتبار به استان‌ها داده شود که مسئولان استان گفتند شهرستان مربوطه چنین ظرفیتی ندارد و قرار شد پول را به صورت ملی به ما بدهند که بیان کردند فرایندهای آن تعریف نشده است.

وی افزود: امسال کار را با جدیت دنبال کردیم و در جلسه‌ای که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم، رئیس گروه زیربنایی کمیته زیربنایی و آب سازمان برنامه پای کار آمد و بسیار جدی از ما حمایت کرد بعد از آن با مجموعه وزارت راه رایزنی کرد و مکاتبه‌اش هم از طرف سازمان برنامه با وزارت راه انجام شد تا امسال در مجموع ۵۰ میلیارد تومان در اختیار سازمان محیط زیست قرار گیرد یا راسا فنس‌کشی توسط وزارت راه انجام شود.

اکبری ادامه داد: بعد از آن کار‌ها را با جدیت بیشتری دنبال کردیم و مکاتبات و پیگیری‌هایی با وزارت راه و شهرسازی داشتیم البته مجموعه وزارت راه تا حدودی نگران نحوه اجرا و نگهداری بعد از آن بود که مکاتبات لازم را انجام دادیم و اعلام کردیم که تمام مسائل با خودمان است فقط هزینه اولیه ایجاد و فنس‌کشی را به ما بدهند، بنابراین خیلی خوشبین هستیم که با این مکاتبات و ورودی که سازمان برنامه به موضوع داشته این ۵۰ میلیارد تومان اختصاص یابد و هرچه زودتر حداقل بخشی از کار اجرا شود.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص آخرین سرشماری یوز‌ها گفت: اکنون در مرحله دوربین‌گذاری برای شمارش یوز‌ها هستیم. به نظر می‌رسد یک ماه تا ۴۰ روز آینده دوربین گذاری‌های فصل بهار به پایان برسد، آن زمان آمار دقیق‌تری از جمعیت یوز‌ها اعلام خواهد شد، در غیر این صورت آمار جدیدی امسال نداریم، اما همانطور که بار‌ها اعلام شد جمعیت یوز‌ها از ۲۰ قلاده بیشتر نیست.

وی اضافه کرد: تاکنون ۶۰ دوربین در منطقه نصب شده و مدت زمانی که باید مورد رصد قرار بگیرند به پایان نرسیده، یعنی اکنون حدود یک ماه از دوربین‌گذاری گذشته که باید بیشتر از این زمان باشد، بنابراین منتظر پایان وقت آن هستیم تا آخرین آمار جمعیت یوز‌ها را اعلام کنیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->