کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) + آموزش رونمایی همراه اول از سه مدل زبانی فارسی در الکامپ حمله تند مارک زاکربرگ به رقبای متا: فکر می‌کنند هوش مصنوعی خداگونه می‌توانند بسازند! طبق شایعات «وان پلاس بادز پرو ۳» به زودی معرفی می‌شود کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (شنبه ۹ تیر) ژاپنی‌ها رکوردی جدید در سرعت انتقال داده با فیبر نوری ثبت کردند: ۴۰۲ ترابیت‌برثانیه آیا اپراتور‌ها به تعهدشان برای افزایش سرعت اینترنت عمل کردند؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۹ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۸ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۸ تیر) + آموزش ۱۱۰ زبان جدید به گوگل ترنسلیت اضافه شد کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۷ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۷ تیر) + آموزش نسخه موبایل گوگل کروم ویژگی‌های جذابی دریافت می‌کند (۶ تیر ۱۴۰۳) آیا مصرف پنیر کیفیت زندگی را افزایش می‌دهد؟ + پاسخ محققان اولین لپ‌تاپ‌های ایسوس با پردازنده رایزن AI 300 کی عرضه می‌شود؟ گرما چطور بر مغز و رفتارهای شناختی ما تأثیر می‌گذارد؟ چرا برخی هرگز به کووید ۱۹ مبتلا نمی‌شوند؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) فراگیری دانش سیاسی و توسعه‌یافتگی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۶ تیر) + آموزش
سرخط خبرها

همه چیز درباره «یس کوین» + آموزش دریافت سکه بیشتر

  • کد خبر: ۲۳۵۱۰۸
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
همه چیز درباره «یس کوین» + آموزش دریافت سکه بیشتر
«یس کوین»، بازی‌ای در پلتفرم تلگرام است که این روزها به محبوبیت زیادی رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از استقبال بی‌نظیر کاربران تلگرام از «نات کوین» (NOT) به نتیجه‌ رسیدن آن، حالا بازی‌های مشابهی که عمدتاً به شکل ارائه پاداش در ازای کلیک‌کردن روی صفحه (Tap to Earn) ارائه می‌شوند، در همه جای تلگرام موجود است. در ربات «یس کوین»، با حرکت‌دادن انگشت خود روی صفحه، سکه‌ها را جمع می‌کنید.

«یس کوین» هم یکی از بازی‌ها روی پلتفرم تلگرام است، با این تفاوت که این بازی کلیکی نیست و استخراج سکه در این بازی سخت‌تر از بازی‌های کلیکی مانند «همستر» و «نات کوین» است. سازندگان «یس کوین» می‌گویند فقط یک‌ماه پس‌از شروع کارشان، بیش‌از ۱۸ میلیون نفر از سرتاسر جهان در این بازی ثبت‌نام کرده‌اند.

توضیح: این معرفی به منظور تاییدی بر درآمدزا بودن «یس کوین» نیست و توصیه می‌شود به این ربات‌های تلگرامی فقط با دید بازی نگاه کنید.

لوگو و آیدی یس کوین اصلی

با نام «یس کوین» چند ربات وجود دارد که باعث گیجی کاربران می‌شود، اما آیدی ربات اصلی یس کوین در تلگرام، theYescoin_bot است که لوگو آن‌ را در تصویر زیر مشاهده می‌کنیم:

همه چیز راجع به یس کوین، بازی جدید تلگرامی

آموزش کار با ربات تلگرامی «یس کوین»

تون بلاکچین در توییت‌های مختلف حمایت خودش از «یس کوین» را اعلام کرده و این مورد باعث جذاب‌شدن و اطمینان بیشتر از این ربات می‌شود؛ در ادامه با هم محیط این ربات را بررسی می‌کنیم.

صفحه نخست «یس کوین»

همه چیز راجع به یس کوین، بازی جدید تلگرامی

این صفحه محل استخراج سکه‌های «یس کوین» است؛ شما می‌توانید با کشیدن انگشت خود روی صفحه، سکه‌ها را جمع کنید.

موجودی سکه شما، به رنگ سبز در بالا سمت چپ صفحه نمایش داده می‌شود که بر اساس آن، رتبه‌بندی و لول آپ می‌شوید. دکمه‌ای هم برای پیوستن به تیم‌ها یا اسکواد‌های موجود در بازی وجود دارد که بالا سمت راست تصویر است. با زدن این دکمه می‌توانید عضو یکی از اسکواد‌های فعال در بازی شوید و اگر جزو سه نفر برتر در اسکواد خود شوید، درصدی از سود اسکواد به شما تعلق می‌گیرد و به‌نوعی درآمد خود را افزایش داده‌اید.

بخش Earn

همه چیز راجع به یس کوین، بازی جدید تلگرامی

در این بخش با انجام ایونت‌های بازی می‌توانید سکه‌های خود را افزایش دهید؛ همچنین از قسمت Daily Crypto Learning Task، به طور روزانه سکه دریافت می‌کنید.

همچنین از طریق گزینه Connect Wallet در این قسمت، می‌توانید «یس کوین» را به کیف پول خود متصل کنید. دقت داشته باشید که برای امنیت بیشتر، «یس کوین» را به ولت جدید و خالی خود متصل کنید.

بخش Frens

همه چیز راجع به یس کوین، بازی جدید تلگرامی

با کلیک روی گزینه Frens در صفحه اول بازی می‌توانید لینک ریفرال خود را دریافت و دوستانتان را به بازی دعوت کنید. با دعوت هر کاربر به بازی، هر دو طرف یک جایزه تصادفی تا ۱۰۰ هزار سکه دریافت می‌کنند و در صورتی هم که کاربر دعوت‌شده توسط شما اشتراک پریمیوم تلگرام داشته باشد، هر دو طرف جایزه تصادفی تا ۵۰۰ هزار سکه دریافت می‌کنند؛ همچنین برای تعداد دوست عضو کرده خود مقدار مشخصی سکه از این بخش دریافت می‌کنید.

بخش Build

همه چیز راجع به یس کوین، بازی جدید تلگرامی

این صفحه در بازی «یس کوین» به شما کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری سکه جمع کنید.

Chest یا صندوق

با زدن روی صندوق می‌توانید در مدتی محدود و برای چند ثانیه با ضریب (مثلاً دو برابر حالت عادی) سکه جمع کنید. روزانه سه صندوق نیز به هر کاربر اختصاص داده می‌شود که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

Full Recovery یا بازیابی ظرفیت

با زدن این گزینه ظرفیت مخزن سکه شما پر می‌شود. روزانه می‌توانید سه بار به‌طور رایگان از گزینه Full Recovery استفاده کنید.

Multivalue یا ضریب

گزینه Multivalue همان ضریب است و با خرید این گزینه از طریق پرداخت همان توکن‌های درون بازی، با هر بار لمس صفحه سکه‌های بیشتری دریافت خواهید کرد.

Coinlimit یا ظرفیت

در بازی «یس کوین» ظرفیت شما برای دریافت سکه به‌صورت پشت سر هم محدود است. برای افزایش این ظرفیت باید روی گزینه Coinlimit بزنید و با پرداخت مقداری سکه آن را افزایش دهید.

FillRate یا سرعت بازیابی ظرفیت

سرعت بازیابی ظرفیتِ محدودِ شما در بازی یس کوین، قابل‌افزایش است. برای این کار کافیست روی گزینه FillRate بزنید و با پرداخت مقداری سکه آن را افزایش دهید.

YesPac یا ربات سوایپ خودکار

«یس پک» در نقش یک ربات ظاهر می‌شود و سکه‌های شما را برایتان جمع‌آوری می‌کند، با لول آپ بیشتر، این ربات در ساعت‌هایی که در بازی حضور ندارید، به‌جای شما سکه جمع می‌کند. ظرفیت این ربات نیز محدود است و نمی‌توانید بدون مراجعه به بازی آن را برای همیشه فعال نگه دارید.

تاریخ احتمالی لیست‌شدن «یس کوین»

همه چیز راجع به یس کوین، بازی جدید تلگرامی

تاکنون تیم توسعه‌دهنده‌ی یس کوین، اطلاعیه رسمی‌ای راجع‌به تاریخ ایردراپ و قیمت یس کوین اعلام نکرده است؛ اما طبق شایعات تاریخ احتمالی ایردراپ «یس کوین»، پس از ۳۰ تیر انجام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->