معاون رئیس جمهور: منشأ تحول ادارات در دست کارمندان است مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اجرای نظم و عدالت بدون همکاری دو نهاد وکالت و قضاوت قابل‌تصور نیست اگر خیلی شیفته برند و قیمت هستید، شاید چندان از این مطلب خوشتان نیاید خانه‌داری، خانه‌نشینی نیست آیا وزن و شاخص توده بدنی معیار درستی در سلامتی است؟ پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با رژیم غذایی پرفیبر غذا‌های فوق‌فراوری‌شده، غول بیماری‌ها را بیدار می‌کند قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط برخورد خودرو تارا و نیسان در مشهد حادثه آفرید (۶ تیر ۱۴۰۳) مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری امشب به حسابشان واریز می‌شود (۶ تیر ۱۴۰۳) کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ قاچاقچی سابقه‌دار
سرخط خبرها

پلیس از تشکیل ۱۳۱ پرونده علیه مجرمان اقتصادی فضای مجازی خبر داد

  • کد خبر: ۲۳۵۰۷۰
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
پلیس از تشکیل ۱۳۱ پرونده علیه مجرمان اقتصادی فضای مجازی خبر داد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: در یک ماه گذشته با رصد بستر‌های مختلف فضای سایبری، تعداد ۱۳۱ پرونده برای افرادی که در فضای مجازی اقدام به فعالیت‌های مجرمانه می‌کنند، تشکیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار حسین رحیمی با بیان اینکه در راستای اجرای مأموریت مبارزه با عرضه کالای قاچاق و غیرمجاز در فضای مجازی، پلتفرم‌های مختلف تحت رصد کارشناسان پلیس امنیت اقتصاد دیجیتال قرار دارد، اظهار کرد: در یک ماه گذشته با رصد بستر‌های مختلف فضای سایبری تعداد ۱۳۱ پرونده برای افرادی که در این فضا اقدام به فعالیت‌های مجرمانه از قبیل فروش کالای قاچاق و یا سایر جرایم اقتصادی از قبیل پولشویی و جرایمی در حوزه بازار سرمایه می‌کردند، تشکیل شد و تحت پیگرد قرار گرفتند.

وی بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم فضای سایبری محل جولان مجرمان اقتصادی قرار گیرد. پلیس امنیت اقتصاد دیجیتال علیرغم نوپا بودن از ظرفیت و توانمندی بسیاری برخوردار است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در راستای اجرای ماموریت مبارزه با قاچاق کالا و ارز، جرائم اقتصادی و جرایم گمرکی از سامانه‌های مختلف از جمله (سامانه نظارت و کنترل محموله‌های جاده ای، سامانه سپاپد، سامانه جامع تجارت، سامانه محرم، سامانه سازمان بنادر، سامانه جامع انبار‌ها و... و.) استفاده می‌شود، تصریح کرد: در یک ماهه گذشته تعداد ۱۱۰ پرونده قاچاق کالا به ارزش تقریبی ۳۹۵ میلیارد تومان توسط پلیس امنیت اقتصاد دیجیتال تشکیل و در این راستا ۱۴۰ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->