نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳) ‌ایرانیان مقیم کانادا می‌توانند رأی بدهند ویدئو | توصیه رهبر معظم انقلاب به ملت ایران | هرکس می‌خواهد از نظام حمایت کند فرمانده کل سپاه: امیرعبداللهیان شخصیت معیار در سیاست خارجی و دیپلماسی است فرمانده نیروی قدس سپاه: شهید امیرعبداللهیان صدای رسای مقاومت بود انصراف علیرضا زاکانی از ادامه رقابت انتخاباتی (۷ تیر ۱۴۰۳) نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان: آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و از آنها پاسداری می‌کنیم ۶۳ شعبه، آماده اخذ رأی از مردم شهرستان طرقبه‌شاندیز در روز انتخابات است مشهد با ۱۹۲۰ شعبه اخذ رأی، بیشترین شعبه را در خراسان‌رضوی دارد | نتایج انتخابات به صورت متمرکز از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود + فیلم ادارات ثبت‌احوال سراسر کشور در روز انتخابات، فعال هستند وزیر کشور: تعرفه‌های انتخابات به سراسر کشور ارسال شد شرکت در انتخابات با معیار‌های شهید بهشتی
سرخط خبرها

خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو می‌خواهد اسرا را به کشتن بدهد

  • کد خبر: ۲۳۵۱۴۹
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو می‌خواهد اسرا را به کشتن بدهد
خانواده های اسرای صهیونیست با اعتراض به سیاست های نخست وزیر رژیم اشغالگر درباره آزادی این اسرا در غزه، اعلام کردند که نتانیاهو قصد به کشتن دادن همه اسرا را دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، خانواده های مذکور تاکید کردند: نتانیاهو با خانواده های کشته شدگان دیدار کرد اما هیچ گونه اقدامی برای دستیابی به توافق برای نجات جان اسرای زنده انجام نداد.

این خانواده ها، همچنین اظهار داشتند: دستیابی به توافق در غزه، منجر به آرامش اوضاع در جبهه شمالی و مرز با لبنان خواهد شد.

خانواده های اسرای صهیونیست با انتقاد شدید از سیاست نتانیاهو در زمینه جنگ غزه، تصریح کردند: قبل رهایی از دست نتانیاهو، جنگ پایان نخواهد یافت و هیچ گونه توافقی به دست نخواهد آمد.

آنها اعلام کردند: چگونه می توان در حالی که نظامیان ما نزد حماس اسیر هستند، ادعا کنیم این گروه را شکست داده ایم؟

این خانواده ها همچنین افزودند: نتانیاهو با افزایش تنش، به انتقاد از ارتش اسرائیل روی آورده است و به روابطمان با آمریکا آسیب می زند.

این خانواده ها با اشاره به اینکه نخست وزیر رژیم اشغالگر برای ماندن در قدرت، اسرای صهیونیست را قربانی می کند خاطرنشان کردند: تا زمانی که نتانیاهو از بابت ماندن در منصبش اطمینان داشته باشد، هیچ گونه توافقی برای پایان جنگ به دست نخواهد آمد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->