تاریخ و ساعت بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | دینامیت‌ها اولین سد مانشافت تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها
پخش زنده با مشارکت آپارات اسپرت

پخش زنده بازی ایتالیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین

پخش زنده بازی ایتالیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
تیم‌های ملی ایتالیا و کرواسی در آخرین هفته مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
  • کد خبر: ۲۳۵۵۲۹
  • ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی ایتالیا و کرواسی در هفته پایانی یورو ۲۰۲۴ در دیداری از گروه B دوشنبه، ۴ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

ایتالیا در ۲ بازی نخست خود یک پیروزی مقابل آلبانی و یک شکست مقابل اسپانیا به دست آورده و با ۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد. ایتالیا برای صعود از این گروه به عنوان تیم دوم ملزم به پیروزی برابر کرواسی است.

در سوی دیگر، کرواسی نیز در حد و اندازه‌های خود تا اینجای جام ظاهر نشده است. کرواسی برابر اسپانیا در بازی نخست خود ۳ بر صفر شکست خورد و در دیدار دوم خود برابر آلبانی در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی جایگزین کرد. کروات‌ها نیز برای صعود فقط از این دیدار برد می‌خواهند.

پخش بازی کرواسی - ایتالیا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->