آفتاب‌سوختگی را چطور درمان کنیم؟ ۸۵۰۰ کادر پرستاری در مشهد و خراسان رضوی آماده خدمات‌رسانی در طرح تابستانه هستند نجات جان بیمار مبتلا به سکته قلبی در بیمارستان شریعتی مشهد ۱۳ نفر در دو تصادف شب گذشته در مشهد مصدوم شدند + جزئیات کودکان و سالمندان بیش از گروه‌های سنی دیگر در معرض خطر گرمازدگی قرار دارند بخش زیادی از مردان مبتلا به دیابت، درمان خود را پیگیری نمی‌کنند  امشب، آخرین مهلت ثبت‌نام دوره کاردانی به کارشناسی (۹ تیر ۱۴۰۳) هوای مشهد برای گروه‌های حساس، «ناسالم» اعلام شد (۹ تیر ۱۴۰۳) اهدای عضو به دو بیمار زندگی دوباره بخشید (۹ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی وقوع رگبار و رعدوبرق در برخی نقاط کشور (۹ تیر ۱۴۰۳) تیراندازی به سمت خودروی حامل صندوق رای در منطقه جکیگور ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در روز انتخابات (۸ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟
سرخط خبرها

امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر سیل‌زده در اردبیل

  • کد خبر: ۲۳۵۵۷۰
  • ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر سیل‌زده در اردبیل
جانشین مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از امدادرسانی و اسکان اضطراری به ۲۲۸ نفر حادثه‌دیده از سیلاب و آب‌گرفتگی در شهرستان‌های خلخال، کوثر و سرعین خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی باباپور در این باره گفت: در اثر بارش‌های سیل‌آسا، وقوع سیل و آب‌گرفتگی معابر و منازل در روستای مورستان از توابع خلخال، روستای تازه‌کند سبلان از توابع سرعین و در سطح شهر کیوی به مرکز پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ گزارش شد.

وی ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل در قالب ۱۴ تیم عملیاتی شامل تیم‌های محیط‌های آبی، اسکان و تغذیه اضطراری و ارزیابی سوانح متشکل از ۵۰ نفر با به‌کارگیری ۱۱ خودروی کمک‌دار امدادی به یاری مردم شتافتند.

جانشین مدیر جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل اضافه کرد: سرخ‌وسپیدپوشان هلال‌احمر تا‌به‌حال به ۲۲۸ نفر حادثه‌دیده، امدادرسانی کرده‌ و اقلام زیستی و معیشتی همچون ۴۵ چادر امدادی، ۱۲۰ تخته پتو، ۴۵ تخته موکت، ۴۵ ست ظروف آلومینیوم، ۵۰ بسته غذایی ۷۲ساعته ، ۲۰۰ کیلوگرم نایلون و همچنین زیرانداز و خرما و بیسکوییت را در میان آنان توزیع کرده‌اند.

باباپور با اشاره به اینکه عملیات همچنان ادامه دارد، افزود: نیروهای عملیاتی استان با تمام تلاش خود با به‌کارگیری موتور آب و دستگاه‌های کف‌کش در حال تخلیه منازل هستند.

ندای امداد ۱۱۲ به صورت ۲۴ساعته آماده دریافت گزارش حوادث و ارائه خدمات به هم‌وطنان است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->