ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد
سرخط خبرها

هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو

  • کد خبر: ۲۳۵۷۶۱
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو
سرمربی مشهدی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان از حضور اعضای کاروان ورزشی پارالمپیک ایران به مشهد پیش از اعزام به پاریس خبر داد.

هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز عنوان کرد: تمامی اعضای کاروان پارالمپیک پاریس از جمله مربیان، سرپرستان، ورزشکاران و خبرنگاران اعزامی به این رویداد، ۲۷ مرداد ماه به مشهد مقدس مشرف خواهند شد تا با استعانت از بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) به این بازی‌های اعزام شوند.

وی در مورد نام کاروان پارالمپیک ایران نیز گفت: پیشنهادی برای نامگذاری اعلام شده که یکشنبه هفته آینده و در جلسه کمیته اجرایی مسابقات، نام رسمی کاروان اعلام خواهد شد. جمهوری اسلامی ایران در این بازی ها، جمعا ۱۵۰ نفر خواهد داشت که متشکل از مربیان، سرپرستان، ورزشکاران و خبرنگاران اعزامی می‌باشد.

رضایی همچنین افزود: کاروان کشورمان دوم شهریور امسال به پاریس اعزام خواهد شد.

به دنبال هشتمین طلای والبیال نشسته در پارالمپیک هستیم 

پر افتخارترین ورزشکار و مربی ایرانی پارالمپیک در آستانه حضور در رقابت های تدارکاتی هلند به تشریح آخرین وضعیت والیبال نشسته پرداخت و عنوان کرد: اردوی آماسازی سازی ملی پوشان والیبال نشسته از فردا، ۷ تیر آغاز و تا ۱۱ تیر ادامه خواهد داشت و سپس جهت شرکت در رقابت های تدارکاتی هلند به این کشور سفر خواهیم کرد.

رضایی به تیم های شرکت کننده در این رقابت ها اشاره کرد و افزود: از ۸ تیم راه یافته به پارالمپیک پاریس، ۷ تیم در بازی های هلند حضور خواهند داشت؛ ایران، اوکراین، آلمان، برزیل، فرانسه، مصر و قزاقستان. همچنین، سه تیم آمریکا، ایتالیا و هلند که موفق به کسب سهمیه نشده اند هم در این مسابقات حضور خواهند داشت و طبعا محک خوبی برای بازیکنان ما خواهد بود.

وی اصلی ترین رقبای ایران در پاریس را اینگونه بررسی کرد: در کنار تیم ملی بوسنی که حریفی مطرح محسوب می گردد، تیم های آلمان و مصر نیز قدرتمند هستند و قطعا مصاف ما با آنها در تابستان امسال، رقابتی مهیج خواهد بود.

رضایی در مورد قول مدال طلایی پاریس تصریح کرد: ورزش قابل پیش بینی نیست و نمی توان قولی داد. با این حال، تلاش ما بر آن است تا در دهمین حضور ایران در این رقابت ها، هشتمین طلای خود را به مدد هشتمین امام، حضرت رضا(ع) کسب کنیم. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->