اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم!

  • کد خبر: ۲۳۶۳۲۵
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم!
دغدغه کشتی گیر نوجوانی که به تازگی طلای مسابقات آسیایی را کسب کرده است.

علی یعقوبی | شهرآرانیوز، کشتی خراسان رضوی با وجود این که سال‌های زیادی است حرفی برای گفتن ندارد، اما در برهه‌های مختلف شاهد تک ستاره‌هایی هستیم که خوش می‌درخشند و می‌توان به آینده آنها امیدوار بود. هر چند که خراسانی‌ها در رده سنی بزگسالان نماینده‌ای جز احمد جوان ندارند، اما در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان تک ستاره‌هایی پیدا می‌شوند که می‌توانند مسیر برادران خادم، امیر توکلیان و مجید خدایی را طی کنند و به درجات موفقی در رویداد‌های جهانی و المپیک برسند که این هم مستلزم حمایت مدیران است تا به حال خود رها نشوند. به تازگی امیر رضا علیپور از آینده داران کشتی خراسان توانست در رقابت‌های آسیایی خوش بدرخشد و مدال طلا را بر گردن بیندازد که اتفاق مهمی است.

این کشتی گیر ۱۷ ساله هنوز در ابتدای کار قرار دارد و قطعا می‌تواند از آینده داران کشتی کشورمان لقب بگیرد. او که حدود ۶ سال است به تمرین کشتی می‌پردازد، درباره سابقه ورزشی خود می‌گوید:" در خانواده‌ای بزرگ شده ام که همگی کشتی گیر هستند و برای همین به این ورزش جذاب و تماشایی علاقه‌مند شدم. در ابتدا کشتی را زیر نظر ناصر زینل نیا شروع کردم. سپس مدتی در کنار مرتضی علیزاده کار کردم و حالا با مربیگری رضا صنعتی کار می‌کنم.

وی که حسن یزدانی را به عنوان الگوی خود انتخاب کرده است، می‌افزاید:" هدف والایی در کشتی دارم که آن هم رسیدن به مسابقات جهانی و المپیک است. امیدوارم بتوانم این مسیر را با موفقیت پشت سر بگذارم.

علیپور که در مسابقات آسیایی خود درخشید، می‌افزاید:" سطح مسابقات خیلی بالا بود و حریفان قدری در وزن ۹۲ کیلوگرم بودند. در دور اول ۹ بر صفر از سد ارکینجانوف از ازبکستان گذشتم. در دور بعد ۸ بر ۲ آرجون راهول از هند را مغلوب کردم. در نیمه نهایی بالجینیام آلتانخویاگ از مغولستان را ۱۱ بر صفر شکست دادم و در دیدار فینال هم ۱۰ بر صفر مقابل ژنیو یانگ از چین به پیروزی رسیدم و به مدال طلا دست یافتم.

او که سال گذشته در وزن ۹۲ کیلوگرم نوجوانان قهرمانی ایران شده است، درباره مهمترین مشکل خود می‌گوید:" یکی از مهمترین مشکل من در مشهد نداشتن حریف تمرینی است. در باشگاه حریف تمرینی ندارم. این یک معضلی است که با آن رو به رو هستم. وقتی حریف تمرینی داشته باشم بهتر می‌توانم مبارزه کنم و به نقطه ضعف‌های خود پی ببرم. وی در پایان درباره مسابقه مهم پیش رو اظهار می‌دارد: ۵۰ روزدیگر مسابقات جهانی را پیش رو داریم که امیدوارم با طلا برگردم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->