مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهو بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری  لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه زمان مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست
سرخط خبرها

جلیلی در اجتماع هواداران خود در مشهد: ما هستیم، تا آخر می‌مانیم و با قدرت کار را ادامه می‌دهیم + فیلم و عکس (۶ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۵۸۰۶
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
جلیلی در اجتماع هواداران خود در مشهد: ما هستیم، تا آخر می‌مانیم و با قدرت کار را ادامه می‌دهیم + فیلم و عکس (۶ تیر ۱۴۰۳)
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع طرفدارانش در مشهد گفت: وقتی مردم پای کار آمدند آن زمان چه کسی می‌تواند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند و بگوید من نیستم؟ ما هستیم، تا آخر می‌مانیم و با قدرت کار را ادامه می‌دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید جلیلی، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امروز، ۶ تیرماه، به همراه حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، میثم ظهوریان ابوترابی و علی اصغر نخعی راد به عنوان نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، محسن منصوری معاون اجرایی دولت و نیز پدر شهید احمدی روشن در جمع هواداران خود در ورزشگاه تختی حاضر شد.

آغاز مراسم اجتماع هواداران سعید جلیلی در مشهدمقدس + فیلم و عکس (۶ تیر ۱۴۰۳)

این برنامه از ساعت ۱۷ اطلاع‌رسانی شده بود که هواداران این کاندیدا از ساعتی قبل در ورزشگاه حاضر شدند و منتظر حضور جلیلی در ورزشگاه بودند.

طرفداران این نامزد ریاست جمهوری با شعارهای "امروز حمایت می‌کنیم، فردا قیامت می‌کنیم" ، "جلیلی قهرمان، حامی مستضعفان" و "شهید جمهور، سعید جمهور" در انتظار آغاز سخنرانی او بودند.

آغاز مراسم اجتماع هواداران سعید جلیلی در مشهدمقدس + فیلم و عکس (۶ تیر ۱۴۰۳)

سخنرانی سعید جلیلی از لحظاتی قبل باحضور محسن منصوری، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، میثم ظهوریان، علی‌اصغر نخعی‌راد، پدر شهید مصطفی احمدی روشن و جمعی از مسئولین ستاد او در ورزشگاه تختی مشهدمقدس آغاز شد.

در آستانه یک انتخاب بزرگ هستیم

سعید جلیلی امروز، ۶ تیرماه، در جمع هواداران خود در ورزشگاه تختی اظهار کرد: خدا را سپاس می‌گویم که در این شهر مقدس در جوار مصجع شریف رضوی در این روز پر شکوه در خدمت شما خواهران و برادران عزیز حضور پیدا کردم. ما امروز در آستانه یک انتخاب بزرگ هستیم.

وی بیان کرد: هنر ملت ما این بوده که در این سال‌ها با انقلاب اسلامی یک انتخاب بزرگ کرد و ملت ما اسلام را برای سعادت دنیا و آخرت خود انتخاب کرد. ملت ما ۴۵ سال یک راه پر فراز و نشیب را طی کرده و دوباره در آستانه یک انتخاب است. یک انتخاب این است که به حداقل‌ها اکتفا نمی‌کنند، بلکه به قله‌ها نگاه می‌کنند و می‌گویند آنچه در شان ملت ما بوده این است که باید به قله برسیم.

جلیلی افزود: یک نگاه هم این است که ملت را باور ندارد، نگاهش به ناراحتی چند قدرت خارجی است و فرمولی که ارائه می‌دهد این است که آیا می‌شود چند امتیاز به فلان قدرت خارجی داد تا مسائل را حل کرد. ملت ما ۱۱ سال پیش شاهد بود کسانی گفتند با چند قدرت صحبت می‌کنیم و بعد هم چرخ سانتریفیوژ و هم چرخ اقتصاد خواهد چرخید.

وی افزود: آنها این کار را هم کردند، اما خود آژانس ۱۵ بار اعلام کرد که هرچه امتیاز بود دادند و هرچه تعهد کرده بودند انجام دادند، اما طرف مقابل نه تنها یک تعهد خود را انجام نداد، بلکه از تعهدات خود خارج و نتیجه این شد که عمده سانتریفیوژ‌ها را که قرار بود بچرخد، جمع کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت ما درگیر این انتخاب است که آیا رشد صفر یا منفی را در هشت سال دنبال کنند و مسیری طی شود که اگر بپرسیم چرا اینگونه شد بگویند، چون آن طرف دنیا کسی سر کار آمد که تمام مسائل را به هم زد و قدرت ملت را با چنین چیزی معطل کنند. این یک نگاه است. یک نگاه هم این است که شهید رئیسی را انتخاب کردند که به اتکا شما ملت حرکتی را شروع کرد و هنوز چند ماه نگذشته بود که مقام رسمی آمریکا بیان کرد راهبرد فشار حداکثری شکست فاحش خورده است.

شهید رئیسی توانست فروش نفت را به دو میلیون بشکه برساند

جلیلی اضافه کرد: افرادی می‌گفتند ۲۰۰ هزار بشکه نفت بیشتر نمی‌شود فروخت، اما شهید رئیسی حرکتی را شروع کرد که وقتی از وزیر خارجه آمریکا در سنا سوال کردند چرا ایران قرار بود یک بشکه نفت نفروشد و رئیس‌جمهور سابق بیان‌می‌کرد که ۲۰۰ هزار بشکه ببشتر نمی‌توانیم بفروشیم، اما امروز دو میلیون بشکه می‌فروشد به صراحت گفت، چون ایران می‌تواند و ما نمی‌توانیم جلوی آن را بگیریم. وقتی ملتی چنین موفقیتی را به دست می‌آورد می‌گویند خود آمریکا نخواست که این خودتحقیری است.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: حالا دوباره می‌گویند کار را دست ما بسپارید ما را انتخاب کنید. انتخاب کنیم که چه بشود؟ برجام که شما گفتید تقریبا هیچ شد. فقط برجام بود؟ در آن هشت سال به مراکز اقتصادی نگاه کنید که چه صورت گرفت. هپکو را ببینید که می‌گویند سالی ۲۰۰۰ دستگاه و ماشین‌آلات ساختمانی راهسازی می‌ساختیم، اما در این هشت سال به صفر، چهار و هشت عدد رسید. حالا دوباره مدعی شدند. ملت ما سه سال پیش یک انتخاب کرد.

وی با اشاره به اینکه ما امروز در یک نقطه و بزنگاه تاریخی هستیم، تصریح کرد: فرصت‌های کم‌نظیر تاریخی، تمدنی، منطقه‌ای، سیاسی، اقتصادی و فناوری برای کشور ما به وجود آمده که کشور می‌تواند امروز یک جهش در شان ملت ایران داشته باشد. اگر از یک جهان‌فرصت صحبت می‌کنیم یک شعار نیست، بلکه یک واقعیت است. اگر خدا به برخی نفت، برخی گاز، برخی جنگل، دریا، معدن، شیلات، ترانزیت و گردشکری داده، به ملت ما همه اینها را داده و علاوه بر اینها چنین مردمی داده که می‌توانند قدرت تولید کنند و در برابر قدرت‌ها بایستند، نه تنها مقاومت بلکه پیشرفت و جهش کنند.

جلیلی افزود: عشایر کرمان فرزندی را به اسلام و انقلاب تقدیم کردند که این فرزند کابوس همه قدرت‌های استکباری و کابوس رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود که می‌گوید ژنرال سلیمانی. این قدرت یک ملت است. وقتی قدرت یک ملت جمع شود می‌تواند چه موفقیت‌هایی را شکل دهد، می‌تواند کاری کند که بعد از جنگ تحمیلی کسی جرات نمی‌کند نگاه چپ به این کشور داشته باشد. این قدرت ملت است.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: اگر ما چنین فرصت‌ها و قدرت‌هایی را داریم و ملت ما در سخت‌ترین عرصه‌ها مانند دفاع مقدس، دفاع حرم و دفاع از امنیت قرار داشته، آیا این قدرت و فرصت‌ها در عرصه اقتصاد، کشاورزی، صنعت و موفقیت‌های این ملت نمی‌تواند شکل بگیرد؟ حتما می‌تواند و یک جهان‌فرصت و یک ایران جهش خواهد شد. این ملت ماست که این قدرت و حرکت بزرگ را شروع کرده است. افرادی هفت، هشت سال می‌خواستند این موضوع را متوقف کنند که اشکالاتی هم ایجاد شد، اما ملت ما سه سال پیش یک انتخاب کرد که این حرکت را دوباره برگرداند.

وی بیان کرد: افرادی می‌گفتند که روزانه ۷۰۰ نفر به دلیل کرونا جان خود را از دست می‌دهند و تا زمانی که FATF امضا نشود نمی‌توانیم واکسن وارد کنیم، اما شهید رئیسی هم واکسن وارد کرد و هم مشکل را از سر راه ملت برداشت. همین افراد می‌گفتند تا رضایت چند قدرت استکباری را به دست نیاوریم نمی‌توانیم روابط اقتصادی با جهان داشته باشیم، اما شهید رئیسی آمد و برای اولین بار رکورد صادرات غیر نفتی را زد.

جلیلی اضافه کرد: این عظمت یک ملت بوده، اما هنوز حداقل است و ما به قله نگاه می‌کنیم، البته حتما کسانی خوششان نمی‌آید. وقتی ملتی با عظمت می‌ایستد و می‌خواهد به قله برسد حتما فشار بیرونی وجود دارد و عده‌ای در داخل نیز خوششان نمی‌آید، کسانی که با فساد می‌خواهند منافع خود را تامین کنند. با همه این مسائل ملت ما می‌ایستد و اجازه نمی‌دهد به سرمایه‌های ملت دست‌اندازی کنند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: این فرمایش مقام معظم رهبری است که اگر بخواهید با قدرت برای ملت خدمت کنید باید محرومان و مستضعفان را ببینید. شما اجازه نمی‌دهید عده‌ای در این کشور سالانه چند میلیارد دلار از سرمایه‌های ملت را به بهانه‌های مختلف به یغما ببرند، جلوی آنها خواهیم ایستاد و با همه آنها مبارزه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این عرصه کسی را می‌خواهد که برای خدمت به ملت در برابر مفسدان جا خالی نکند، بایستد و به پشتوانه ملت کار‌های بزرگ انجام دهد، عنوان کرد: باید کسی در مقابل افرادی که می‌خواهند مانع پیشرفت کشور شوند بایستد، در برابر یک تشر خارجی میدان را خالی نکنند و در برابر اخم طرف مقابل پیشاپیش نگوید اگر فلان فرد سر کار آمد چه می‌کنیم. این خودتخقیری نمی‌تواند پیشرفت یک ملت را تضمین کند، بلکه آن را با عقب خواهد برد.

جلیلی افزود: در طول تاریخ در مقاطع مختلف فرصت‌های تاریخی بوده که در سطح بالا پیشرفت کنیم، اما پادشاهان فاسد قاجار و پهلوی اجازه ندادند تا بتوانیم نقشی که شایسته تمدن ملت است، ایفا کنیم. امرپز این خبر‌ها نیست، امروز در خبر‌ها می‌گویند که ایران جزو پنج یا هفت کشور اول دنیا شده و شهدای هسته‌ای ما را وارد هشت کشور در زمینه هسته‌ای کردند و به موفقیت‌های بزرگ رساندند.

امروز به مدد جوانان از فناوری‌های مختلف عقب نیستیم

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: ما امروز به مدد جوانان، احمدی روشن‌ها و دانشمندان در نقطه‌ای هستیم که در فناوری‌ها نه تنها عقب و دچار غفلت تاریخی نیستیم، بلکه با قدرت جوانان می‌توانیم پیشرفت کنیم و در رده قدرت‌های اول جهان قرار بگیریم. این یک واقعیت است. یک واقعیت دیگر هم وجود دارد. اگر امروز می‌گوییم که ملت ما نباید از فناوری‌ها عقب بماند؛ زیرا تولید قدرت می‌کنند، کشور را ارتقا می‌دهند و موجب می‌شوند که یک کشور بتواند از یک سطح بالاتر مشکلات خود را حل کند.

وی اضافه کرد: اینگونه نیست که دیگران بیکار نشسته باشند، آنها حتما دوست ندارند شما پیشرفت کنید. از همین الان شروع کردند تا برای برخی عرصه‌ها انحصار و تبعیض ایجاد کنند، همان کاری که در زمینه هسته‌ای و برخی فناوری‌های دیگر انجام دادند. اینگونه نیست که اگر امروز کاری را انجام ندهیم چهار سال دیگر انجام می‌دهیم، اگر در زمان خود انتخاب درست را انجام ندهید، آنها با ایجاد انحصارات ۴۰ سال ما را عقب می‌اندازند، اما ملت ما اجازه نخواهند داد، نه تنها ۴۰ سال تاخیر ایجاد شود، بلکه به اتکای این قدرت این حرکت را با انتخاب خود بلافاصله شروع خواهند کرد. این قدرت ملت ایران است.

جلیلی بیان کرد: اگر صحبت از جهش فناوری‌های پیشرفته می‌کنیم به این معنا نیست که ضعف‌ها، مشکلات، گرانی، تورم و قیمت ارز را نمی‌بینیم. سوال ما این است که این مسائل چگونه حل می‌شود؟ برخی در ناامیدی می‌دمند که این کار نمی‌شود که این یک انتخاب است، اما سوال من این است که چگونه می‌شود؟ ضعف را با شناختن یک جهان‌فرصت که خداوند به این ملت لطف کرده، با مدیریت صحیح و تصمیم‌گیری‌های درست و به موقع می‌توان برطرف کرد.

برای حل مشکل ارز و تورم باید به تولید و اشتغال برنامه داشته باشیم

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: جهش را چگونه می‌توان انجام داد؟ وقتی شما باور داشته باشید که همه مردم باید در یک حرکت نقش داشته باشند و متناسب با استعداد و ظرفیت خود نقش ایفا کنند. اگر از جهش صحبت می‌کنیم باید برنامه داشته باشیم که هر روستای ما یک سلول جهش کشور شود. بابد کاری را انجام دهیم که کارگر و کشاورز ما احساس امنیت کند. باید فضایی امن برای کارگر و کسی که شغلی دارد، ایجاد شود. اگر می‌خواهید مشکل ارز و تورم حل شود، باید برنامه جدی برای ارزآوری و اشتغال داشته باشید و ماموریت تعریف کنید.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه فردوسی مشهد می‌تواند یک ماموریت بزرگ داشته باشد. اگر قرار است که در پنج سال آینده رشد ۸ درصد داشته باشیم، دانشگاه فردوسی باید نقش ایفا کند. اگر ما می‌خواهیم موفق شویم باید به گونه‌ای حرکت کنیم که نه تنها دانشجوی ما به خارج کشور نرود، بلکه دانشجویان خارج از کشور مشتاقانه به داخل کشور برگردند و در این حرکت بزرگ نقش ایفا کنند. ما فرصت نداریم، اینگونه نیست که بگوییم بررسی می‌کنیم و نظر کارشناسان را می‌پرسیم، روز جمعه انتخابات است و بعد از استقرار دولت این حرکت و جنبش بزرگ و نهضت حضور تک تک مردم ایران در جنبش جهش ایران باید بلافاصله شروع شود.

ما هستیم و تا آخر می‌مانیم

جلیلی تصریح کرد: وقتی مردم پای کار آمدند آن زمان چه کسی می‌تواند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند و بگوید من نیستم؟ ما هستیم، تا آخر می‌مانیم و با قدرت کار را ادامه می‌دهیم. تمام بحث‌ها، حضور مردم و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که مردم حاضر هستند. حق بر گردن شماست که حق گرسنگان مظلوم را از شکم‌خوارگان ظالم بگیرید. این قدرت یک ملت است و این قدرت با شما مردم به وجود می‌آید. امروز یک جهان‌فرصت داریم که باید ثمره آن یک ایران جهش باشد آن هم با ایفای پرشکوه نقش هر ایرانی.

صحبت‌های سعید جلیلی در جمع طرفدارانش در مشهدمقدس

لحظه ورود سعید جلیلی به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس

 
حال و هوای ورزشگاه تختی مشهدمقدس در آغاز مراسم
 
استقبال خانواده شهید کاوه و شهید دانیال رضازاده از سعید جلیلی در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد
 
حرکت سعید جلیلی از فرودگاه به سمت ورزشگاه تختی
 
لحظه ورود سعید جلیلی به ورزشگاه تختی مشهد
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->