آیا ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه فردا (۲۸ تیر) تعطیل است؟ منابع خبری از تمایل چند عضو اتحادیه اروپا برای بازگشایی سفارت خود در کابل خبردادند واکنش ضرغامی به احتمال حضورش در کابینه دولت چهاردهم رئیس سازمان ثبت احوال: روند تعویض نام و نام‌خانوادگی تغییر می‌کند بذرپاش: قانون ساماندهی بازار املاک و مسکن ابلاغ شد و سقف اجاره‌بها مشخص شد | تبعات حقوقی در انتظار مشاوران املاک متخلف سید حسن نصرالله: هرگز از حمایت غزه دست نمی‌کشیم | رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود بسر می‌برد گنابادی‌نژاد: دولت سیزدهم، هیچ‌گاه دچار حواشی نشد | حمایت از صنایع فرهنگی باید استمرار یابد کرامت انسانی در گرو الگوگیری از سیره و آموزه‌های معصومین(ع) است اعتراض زاکانی به انتقادات اعضای شورای شهر تهران؛ «کاملاً نادرست است» لایحه متناسب‌سازی حداقل‌بگیرها هم به مجلس ارائه شد | تصویب آیین‌نامه واردات خودروی مدل ۲۰۱۹ به‌بالا برای همه ایرانیان + فیلم شایسته‌سالاری معیار رئیس‌جمهور در انتخاب مدیران باشد شلیک پدافند هوایی در جاده قم، ارتباطی با سایت هسته‌ای نداشت اسماعیلی انتصابات جدید در وزارت فرهنگ را رد کرد + فیلم ویدئو | ظریف امشب به تلویزیون می‌رود (۲۷ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کار: رکورد تاریخی کاهش نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۳ شکست باقری در دیدار با لاوروف آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه و مسائل منطقه‌ای را بررسی کرد گفت‌وگوی تلفنی امیر قطر و ماکرون درباره تحولات غزه اردوغان: اسرائیل را وادار به آتش‌بس می‌کنیم | به دنبال تقویت روابط با روسیه و چین هستیم رئیس‌جمهور پیشین روسیه: پیوستن اوکراین به ناتو یعنی اعلان جنگ
سرخط خبرها

حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه»

  • کد خبر: ۲۳۵۸۳۱
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲
حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه»
منابع رسانه‌ای از حمله موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین از غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه و به‌صدا‌درآمدن آژیر هشدار در این مناطق خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، با گذشت ۲۶۴ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه همچنان از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین هدف حملات موشکی قرار می‌گیرد.

گردان‌های «المجاهدین» اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» واقع در اطراف نوار غزه را هدف حمله موشکی قرار داده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از به صدادرآمدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه و رصد شلیک ۲ موشک از سمت نوار غزه به سوی این شهرک‌های صهیونیستی خبر دادند.

گردان‌های «شهدا الاقصی» نیز اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی را در محور‌های پیشروی شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

نیرو‌های شهید «عمر القاسم» هم اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در عملیاتی مشترک با مبارزان گردان‌های «شهدا الاقصی» پایگاه نظامی صهیونیستی «زیکیم» را با موشک‌های کوتاه‌برد هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف ورزشگاه «برقه» واقع در اردوگاه «الشابوره» در مرکز شهر رفح نیز از سوی مبارزان نیرو‌های شهید «عمر القاسم» با گلوله‌های خمپاره هدف قرار داده شدند.

همچنین منابع رسانه‌ای از درگیری شدید مبارزان گروه‌های مقاومت فلسطین با نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در خیابان‌های «الداخلیه»، «پاریس» و چندین محور دیگر در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر دادند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->