جزییات مناظره پزشکیان و جلیلی اعلام شد حمله هوایی رژیم صهیونیستی به طولکرم (۱۰ تیر ۱۴۰۳) سفر تبلیغاتی محمدجواد ظریف به مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تکمیل فهرست نهایی اعضای ۱۰ کمیسیون‌ تخصصی مجلس دوازدهم + اسامی شورای نگهبان سلامت مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرد تعداد رأی‌ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست‌جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استاندار خراسان‌رضوی: استخدام در نظام جمهوری اسلامی با بقیه نظام‌ها متفاوت است

  • کد خبر: ۲۳۵۹۰۰
  • ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
استاندار خراسان‌رضوی: استخدام در نظام جمهوری اسلامی با بقیه نظام‌ها متفاوت است
استاندار خراسان‌رضوی گفت: استخدام در نظام جمهوری اسلامی با بقیه نظام‌ها متفاوت است. این نظام مقدس، نتیجه ریخته‌شدن خون‌های پاک و انجام مبارزات و تلاش مبارزان است و خدمت در این نظام عادی نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز ٧ تیرماه در همایش «میثاق خدمت»، اظهار کرد: استخدام در نظام جمهوری اسلامی با بقیه نظام‌ها متفاوت است. این نظام مقدس، نتیجه ریخته‌شدن خون‌های پاک و انجام مبارزات و تلاش مبارزان است و خدمت در این نظام عادی نیست.

وی افزود: همچنین این نظام تعالی‌بخش است و نقطه تمایز این نظام با نظام‌های دیگر همین است؛ لذا ما مستخدم این نظام هستیم.

استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: در بدو استخدام در همه تشکیلات‌ها تلاش می‌شود که نیروهای خوب از نظر هوش، استعداد و سلامت استخدام و وارد مجموعه شوند. البته باید گفت که خصوصیات افراد در آزمون‌ها و مصاحبه‌ها قابل‌احصا نیست. 

وی ادامه داد: بنده به عنوان خدمتکار این نظام که ۴٣ سال در سپاه خدمت کردم، می‌گوییم که شناخت میدانی مهم است. همچنین برای خدمت تعالی‌بخش باید در مسیر آن قرار بگیریم تا اثرپذیری بیشتری داشته باشیم. لذا باید رابطه دستگاه‌های اداری با کارمندان رابطه‌ای تعالی‌بخش باشد. نواقص من را تشکیلاتی به نام سپاه، تکمیل کرد و این نهادهای مقدس را می‌توان به عنوان الگو قرار دهیم.

گفتنی است در ادامه این همایش، کارمندان استخدام‌شده از طریق آزمون‌های سراسری سوگند خدمت قرائت کردند.

همچنین در این مراسم، از کارمندان تقدیر شد و نخستین آیین میثاق خدمت با رونمایی از تمبر آن در این مراسم، برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی: استخدام در نظام جمهوری اسلامی با بقیه نظام‌ها متفاوت است

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->