اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کناره گیری سرمربی تیم ملی ایران بعد از پیروزی رویایی

  • کد خبر: ۲۳۵۹۵۴
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۸
کناره گیری سرمربی تیم ملی ایران بعد از پیروزی رویایی
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با تصمیم عجیبی که اتخاذ کرد در زمان خود باعث تعجب بسیاری از اهالی فوتبال گردید.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان که با اتفاقات بسیار عجیب و غریبی به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه راه پیدا کرده بود و هنگام آماده سازی خود نیز با وقایع تکرار نشدنی مواجه شد، پس از دو شکست کاملاً آبرومندانه مقابل یوگسلاوی و آلمان و البته پیروزی مقابل آمریکا که به پیروزی قرن معروف شد، روز هفتم تیر سال ۱۳۷۷ از فرانسه به ایران بازگشت و در فرودگاه مهرآباد به شدت مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

همه بازیکنان فوق العاده مورد توجه رسانه‌ها و البته مردم بودند، اما سرمربی آن تیم حرفی زد که مثل بمب در رسانه‌ها ترکید. جلال طالبی که یک ماه قبل از شروع جام جهانی سرمربی ایران شده و جانشین تومیسلاو ایویچ فقید شده بود، بلافاصله پس از بازگشت کاروان ایران به تهران اعلام کرد دیگر حاضر نیست سرمربی ایران باشد و صرفاً به عنوان مشاور فنی با فدراسیون همکاری خواهد کرد. ظاهرا آقا جلال از بابت اتفاقاتی که میان او و چند نفر از بازیکنان تیم ملی در خلال دیدار‌های جام جهانی رخ داد، دلخور شده و به همین خاطر ترجیح داده بود خودش را کنار بکشد.

 البته جلال طالبی اسفند سال ۱۳۷۸ برای دومین مرتبه هدایت تیم ما را بر عهده گرفت و در جام ملت‌های ۲۰۰۰ لبنان باز هم روی نیمکت نشست. مسابقاتی که ایران بخت اول قهرمانی در آن بود اما.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->