زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج

  • کد خبر: ۲۳۶۵۲۱
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج
سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسام قربانعلی با بیان اینکه تا روز گذشته حدود ۳۰ هزارنفر از حجاج بیت الله از فرودگاه‌های مدینه و جده به فرودگاه‌های کشور اعزام شدند، اظهار کرد: برای این انتقال تا به این لحظه تاخیر آزار دهنده‌ای در طول عملیات مشاهده نشده و بخش قابل توجهی از پرواز‌ها با تعجیل و زودتر از موعد برنامه ریزی شده از این فرودگاه‌ها انجام شده است.

وی افزود: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای انتقال بار در جهت رفاه حال حجاج هیچگونه محدودیت وزنی در نظر نگرفته و حداکثر همکاری را در این بخش داشته است.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در خصوص حمل آب زمزم هم به همین صورت است. هیچگونه مشکل و موضوعی برای انتقال وجود ندارد و صرفا یک دستورالعمل در این بخش وجود دارد. مجموعه سازمان هواپیمایی کشور عربستان و فرودگاه‌های جده و مدینه در خصوص ایمنی پرواز‌ها صرفا اقدام به پذیرش آب زمزم به صورت بسته بندی‌های مشخص و قابل تهیه در فرودگاه‌ها و اقصی نقاط شهر کرده‌اند و دستورالعمل خاصی برای انتقال مشخص شده است.

وی همچنین اضافه کرد: غیر از این دستورالعمل، این قوانین فرودگاهی است که برای انتقال بار ممانعت به عمل می‌آوردند در غیر این صورت از جانب شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هیچگونه محدودیتی برای انتقال آب زمزم وجود ندارد.

قربانعلی در پایان گفت: تمام تلاش همکاران در این دو فرودگاه ایجاد حداکثر رفاه و آرامش و حداکثر سرعت برای انتقال حجاج از کشور عربستان به ایران است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->