خارج کردن تومور ۱۱ کیلویی از شکم بیمار در استان فارس + عکس ابتلا به یک بیماری درصورت دیر خوابیدن ثبت ۱۰ هزار و ۴۳۳ ولادت ایرانیان خارج از کشور در سال ۱۴۰۲ اگر تمام روز سر پا باشید، چه بلایی سر بدنتان می‌آید؟ اعلام ممنوعیت ترافیکی مراسم چهلم شهید رئیسی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۳) | جوّ پایدار در استان حاکم شد آزادسازی نرخ بلیت هواپیما رقابت میان ایرلاین‌ها را افزایش می‌دهد | قیمت بلیت مشهد-تهران ۲ میلیون و ۵۰۰ خواهد شد بازگشت آخرین کاروان حجاج خراسانی از سرزمین وحی به مشهد در ۱۴ تیر ۱۴۰۳ فوت ۹۴ موتورسوار تهرانی در تابستان ۱۴۰۲ زائران اربعین از کدام مرزها می‌توانند تردد کنند؟ یک کشته و ۶ مصدوم براثر تصادف در جاده فریمان- تربت‌جام (۱۱ تیر) ویدئو | زورگیری در بولوار سجاد مشهد خدمت‌رسانی ثبت‌احوال برای صدور شناسنامه المثنی پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آیا روانشناسی مثبت‌اندیشی آینده‌ای در آن دارد؟ به این دلایل مهم شب‌ها از پنکه استفاده نکنید آغاز عملیات ژئوتکنیک در تصفیه‌خانه آزادی مشهد تحول در راهبری افراد کم‌بینا با فناوری واقعیت‌افزوده تماس‌های مزاحمتی به اورژانس مشهد همچنان افزایشی است ۴۰ نکته درباره معایب و مزایای کولر گازی درخواست شهریه ۸۰ تا ۹۵ میلیون تومانی توسط برخی مدارس غیر دولتی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

زائران اربعین از کدام مرزها می‌توانند تردد کنند؟

  • کد خبر: ۲۳۶۷۵۱
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
زائران اربعین از کدام مرزها می‌توانند تردد کنند؟
فرمانده مرزبانی فراجا بر تسهیل تردد زائران اربعین حسینی از مرز‌های مشترک ایران و عراق تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در راستای تحکیم انتظامات مرزی و ایام اربعین حسینی و همچنین به جهت تسهیل در تردد زائران ایرانی به کشور عراق، سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی فراجا و سپهبد "محمد عبدالوهاب سکر" فرمانده مرزبانی جمهوری عراق در مرز "خسروی" شهرستان قصر شیرین با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار گودرزی در این نشست ضمن خوش‌آمدگویی به فرمانده مرزبانی کشور عراق و هیئت همراه، از همکاری و تعاملات بسیار مطلوب همتای عراقی در راستای حفظ و حراست از مرز‌ها تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: ارتقا گشت‌های مشترک مرزی و مبارزه جدی با قاچاق کالا مهم است که اقدامات در این خصوص باید ارتقا پیدا کند.

فرمانده مرزبانی انتظامی با اشاره به مبارزه جدی با قاچاق سلاح، تصریح کرد: باید اراده جدی در برخورد با قاچاقچیان به ویژه قاچاقچیان سلاح و مهمات و مشروبات الکلی وجود داشته باشد. همکاری و تعامل دو کشور در بحث تبادل اطلاعات بین مرزبانان دو کشور برای جلوگیری از بروز اقدامات تروریستی مورد تأکید است.

سردار گودرزی بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی برای ساماندهی کولبران در نوار مرزی با کشور عراق توسط مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته و ان شاءالله شاهد کاهش ناهماهنگی‌های موجود در این خصوص باشیم.

وی با بیان اینکه باید تمهیدات لازم برای تسهیل تردد زائران از سوی مرزبانی کشور عراق پیش‌بینی شود، عنوان کرد: تلاش بر این است امسال در راستای برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) همکاری گسترده و ویژه‌تری در ارتباط با تسهیل تردد زائران در مرز‌ها صورت گیرد.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا با اشاره به همکاری مطلوب مرزبانان دو کشور در اربعین حسینی سال گذشته، گفت: امید است برگزاری مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) امسال توأم با همکاری متقابل دو کشور ایران و عراق باشد. ان شاءالله با توسعه همکاری‌ها شاهد ارتقا امنیت نیز باشیم.

در ادامه سپهبد محمد عبدالوهاب سکر، فرمانده مرزبانی جمهوری عراق با تأکید بر ارتقای تعاملات و همکاری‌های دوجانبه، اظهار کرد: همکاری و تعامل با مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در سطح بسیار بالایی صورت می‌گیرد و همین همکاری و برادری باعث بهبود و ارتقای همکاری و افزایش امنیت مرز‌ها شده است.

وی از استقبال گرم سردار گودرزی و هیأت ایرانی از در مرز خسروی تشکر و قدردانی و خاطرنشان کرد: تبادل اخبار و اطلاعات، مبارزه مشترک نیرو‌های مرزبانی دو کشور با قاچاق، حل مسائل امنیتی مرز، اقدام مشترک مرزبانان در رعایت پروتکل‌های‌های مرزی فی‌مابین، برگزاری منظم نشست‌های مرزی مرزبانان دو کشور و کنترل و مهار آتش‌سوزی در مناطق مرزی از سوی دو طرف مورد تأکید است که باید در این زمینه اهتمام داشت.

فرمانده مرزبانی جمهوری عراق در بخشی دیگر از سخنان خود؛ پذیرایی از زائران امام حسین (ع) را برای مرزبانان عراق افتخار بزرگی دانست و عنوان کرد: این افتخار نصیب مرزبانی کشور عراق شده است که مرزبانان به این خدمت به زائران امام حسین (ع) افتخار می‌کنند و آن را برای خود توفیق بزرگی می‌دانند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->