بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع) نتیجه بازی بلژیک و فرانسه(۱۱ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل و خلاصه بازی| خداحافظ دی بروینه! گاریدو برای پرسپولیس دردسرساز می‌شود ترس بیرانوند از پرسپولیسی شدن نیازمند اردوی خارجی پرسپولیس روی هوا پخش زنده بازی پرتغال و اسلوونی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شبی که سوئیس جشن انگلیسی‌ها را خراب کرد سفر آقای گل اسبق استقلال به فرانسه بلانکو: ۲۴ ساعت قبل از اولین تمرین در تهران هستم شرط مشترک استقلال و پرسپولیس برای بازیکنان ازبکستانی  نکونام تشکیل این دو کمیته را در استقلال منتفی کرد پیشنهاد ۸۰ میلیاردی به آقایی‌پور باشگاه استقلال در انتظار تست پزشکی آلمدین زیلیکیچ پخش زنده بازی فرانسه و بلژیک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تمدید قرارداد عجیب استقلال با جلالی | مدافع‌ آبی‌پوشان نیم‌فصل دوم باز می‌گردد؟ حضور رامین رضاییان در پرسپولیس کاملا منتفی شد؟ درآمد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس از حضور گولسیانی در یورو ۲۰۲۴ جلالی در استقلال ماندنی شد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اردوی خارجی پرسپولیس روی هوا

  • کد خبر: ۲۳۶۸۵۰
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
اردوی خارجی پرسپولیس روی هوا
باشگاه پرسپولیس فعلا خبر از تعویق اردوی خارجی تیمش را داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرخپوشان از دو هفته پیش پاسپورت‌های خود را تحویل باشگاه شان دادند تا آماده سفر به اروپا شوند. در همین راستا حتی حسین بادامکی راهی هلند شد و از محل کمپ تیمش بازدید کرد. اما حالا خبر می‌رسد که این اردو به تعویق افتاده و حتی ممکن است لغو شود. البته این خبر خیلی برای سرخپوشان عجیب نیست.

 چرا که در زمان مدیریت رضا درویش در پرسپولیس حداقل ۵، ۶ اردوی خارجی این تیم در آخرین لحظه لغو شده و فقط یکبار سرخپوشان در نیم فصل موفق به سفر به دبی شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->