ارسال صورت حساب‌های الکترونیکی مودیان مالیاتی به ۱۷۴ هزار فقره رسید (۱۱ تیر ۱۴۰۳) در بهار امسال چند هزار سهامدار در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند؟ ۱۵ تیر سامانه بانک مرکزی به سامانه املاک و اسکان متصل خواهد شد معرفی چند تکنیک اجاره نشینی به سبک خوش‌نشینی | چگونه خانه اجاره کنیم؟ مصرف روزانه یک ماینر چند برابر لوازم خانگی است؟ برنامه جدید ایران خودرو برای پژو | محصول محبوب در بازار نایاب شد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) جدیدترین مدل تویوتا در راه ایران | متقاضیان خودرو‌های وارداتی سورپرایز شدند آغاز تولید آزمایشی محصولات پروژه‌ای شاهین اتوماتیک پلاس و سهند سایپا (۱۱ تیر ۱۴۰۳) ۳۹ هزار قطعه سکه در حراج چهاردهم فروخته شد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) برق برخی از مناطق اهواز فردا سه‌شنبه (۱۲ تیر) قطع می‌شود + جزئیات بالاخره سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ وعده وزیر صنعت، معدن و تجارت: خودروی ارزان‌قیمت وارد می‌شود آیا مسیر طلای جهانی تغییر خواهد کرد؟ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) حراج شمش طلا به هفته دیگر موکول شد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس و جزای نقدی برای ۵ متهم به دستکاری در بورس با کمتر از ۳ میلیون تومان چه موبایل‌هایی می‌توان خرید؟ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) چقدر ارز به صنعت خودرو رسید؟ هر گرم طلای ۱۸عیار در مشهد، بیش‌از ۳.۵ میلیون تومان (۱۱ تیر ۱۴۰۳) بورس از شوک دیروز خارج شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۱ تیر ۱۴۰۳) توزیع حدود ۳۱۷ تن گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۱۱ تیر ۱۴۰۳) | دلار و طلا کاهش یافت قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۱ تیر ۱۴۰۳) | اختلاف قیمت ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیونی نمایندگی و بازار آزاد کیا K۵ قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۱ تیر ۱۴۰۳) | اختلاف قیمت کارخانه و بازار خودرو چقدر است؟ فرماندار تایباد: انعقاد قرارداد ملکی با اتباع غیرمجاز ممنوع است قیمت‌های جدید بلیت هواپیما اعلام شد + جدول (۱۱ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مصرف روزانه یک ماینر چند برابر لوازم خانگی است؟

  • کد خبر: ۲۳۶۸۶۵
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
مصرف روزانه یک ماینر چند برابر لوازم خانگی است؟
استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز را معرفی کنید و یک جایزه ۲۵میلیون تومانی بگیرید. این تازه‌ترین قول وزارت نیرو برای جلوگیری از فعالیت برق‌خواران غیرمجاز است که با هدف کسب سود و منفعت شخصی، برق، این سرمایه ملی را غارت می‌کنند. راستی می‌دانید هر دستگاه ماینر معادل مصرف برق ۳ خانوار را دارد؟

به گزارش شهرآرانیوز، چندسالی است که مصرف‌کنندگان غیرمجاز برق، بلای جان این صنعت شده‌اند و برخی برای کسب سود شخصی اقدام به نصب ماینر‌ها یا همان دستگاه‌های استخراج رمز ارز می‌کنند و مصرف برق را بیشتر می‌سازند. حالا مجری نظارت بر ساماندهی استخراج رمز دارایی‌های توانیر می‌گوید: امسال توانیر با تغییر در رویکرد اجرایی در عملیات شناسایی و معرفی مراکز استخراج رمز ارز توسط شهروندان به‌دنبال ساماندهی هرچه بیشتر این مزارع از یک‌سو و از سوی دیگر کاهش مصارف غیرمجاز در این حوزه است.

از چه مسیری گزارش دهیم؟

هادی سفیدمو درخصوص پاداش‌های تعیین‌شده توسط توانیر برای کسانی که اقدام به ارائه گزارش از طریق سامانه سمات توانیر به آدرس www.tavanir.org.ir کنند، افزود: شاید این فرضیه در ذهن شهروندان پیش بیاید که ممکن است درصورت ارائه گزارش اطلاعات ما فاش شود، اما در این خصوص لازم است بیان کنیم تمام اطلاعات ثبت شده از طریق این سامانه کاملا محرمانه است و به‌صورت طبقه‌بندی شده نگهداری می‌شود. وی اعلام کرد: پس از انجام مراحل قانونی توسط پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضایی براساس جدول تعیین شده جدید با افزایش ضریب ۳درصد، پاداش معرفی مراکز استخراج رمزارز برای آنها لحاظ و به شماره حسابی که در سامانه ثبت کرده‌اند واریز خواهد شد.

جریمه سنگین ماینر‌های غیرمجاز

مدیرکل هوشمندسازی و فناوری‌های نوین توانیر گفت: امسال با مجوزی که برای نخستین بار از سازمان اموال تملیکی گرفته شده، امکان امحای ماینر‌های غیرمجاز و کشف و جمع‌آوری آنها فراهم شده است. به‌گفته حامد احمدی، با اجرای این قانون برای نخستین بار در مشهد تعداد ٨٨٢ دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری و امحا شده است.

سوت‌زن‌ها چقدر پاداش می‌گیرند؟

به‌گفته احمدی، برای افرادی که به معرفی ماینر‌های غیرمجاز اقدام کنند پاداش‌های خوبی در نظر گرفته شده که در همین زمینه به ازای هر دستگاه ماینر غیرمجاز کشف شده، مبلغ یک میلیون تومان و تا سقف ٢٥میلیون تومان پاداش تعلق می‌گیرد و دارندگان ماینر‌های غیرمجاز جمع‌آوری شده علاوه بر پرداخت جریمه‌های نقدی، به مراجع قضایی نیز معرفی خواهند شد. مدیرعامل توانیر هم گفت: با مصوبه جدید ماینر‌های غیرمجاز رمزارز معدوم خواهند شد و معادل ۱۰۰برابر قیمت برق مشترکان خانگی جریمه می‌شوند. مصطفی رجبی مشهدی افزود: با مجوزی که سازمان املاک تملیکی صادر کرده، امکان امحای ماینر‌های غیرمجاز فراهم شده. جریمه‌ای که برای ماینر‌های غیرمجاز در نظر گرفته شده، معادل ۱۰۰برابر قیمت برق مشترکان خانگی است.

مصرف روزانه یک ماینر چند برابر لوازم خانگی است؟

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->