وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال
سرخط خبرها

کفاشیان: در جریان پرداخت پاداش به کی‌روش نبودم

  • کد خبر: ۲۳۷۱۹
  • ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
کفاشیان: در جریان پرداخت پاداش به کی‌روش نبودم
علی کفاشیان، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال می‌گوید در جریان پرداخت ۲۰ درصد از پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ به کارلوس کی‌روش نبوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی کفاشیان درباره واریز بیش از ۲۰ درصد از پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به حساب کارلوس کی‌روش به‌عنوان پاداش، گفت: بنده در جریان این پرداخت نبودم و واریز چنین رقمی هم به من اعلام نشده بود.

وی که در زمان پرداخت این مبلغ نایب رئیس اول فدراسیون بوده و به‌عنوان رئیس سابق منعقدکننده قرارداد با کی‌روش بوده است درباره اینکه فدراسیون فوتبال طبق قرارداد در صورت صعود به جام جهانی چه میزان پاداش باید به کی‌روش پرداخت می‌کرد، اظهار داشت: طبق قرارداد این رقم ۱۰ درصد از پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ بود که باید از سوی فیفا پرداخت می‌شد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره میزان پاداش پرداختی به این مربی برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ نیز گفت: آن زمان که بنده رئیس فدراسیون بودم، همان ۱۰ درصد را پرداخت کردیم و تخلفی صورت نگرفت، چون درست همان چیزی را که در قرارداد بود، اجرا کردیم.

منبع: تسنیم 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->