سرخط خبرها

مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۱۶ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۷۶۳۷
  • ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
فیلم سینمایی تگزاس۳ به‌کارگردانی سیدمسعود اطیابی، با فروش ۱۹ میلیارد و ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال برای چندمین هفته متوالی پر فروش‌ترین فیلم شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته گذشته به شرح زیر است:

۱. فیلم سینمایی تگزاس۳ به‌کارگردانی سیدمسعود اطیابی، با فروش ۳۸ هزار و ۵۸۰ بلیت در ۷۳۵ سانس، ۱۹ میلیارد و ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۸ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۲. فیلم سینمایی خجالت نکش‌۲ به‌کارگردانی رضا مقصودی، با فروش ۲۴ هزار و ۱۵۷ بلیت در ۶۹۰ سانس، ۱۲ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ۲۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۳. فیلم سینمایی تمساح خونی به‌کارگردانی جواد عزتی، با فروش ۵ هزار و ۸۹۲ بلیت در ۲۹۸ سانس، ۳ میلیارد و ۲۰ میلیون و ۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۴. فیلم سینمایی مست عشق به‌کارگردانی حسن فتحی، با فروش ۳ هزار و ۹۵۵ بلیت در ۲۴۶ سانس، ۲ میلیارد و ۱۷۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۵. فیلم سینمایی سال گربه به‌کارگردانی مصطفی تقی‌زاده، با فروش ۳ هزار و ۸۷۰ بلیت در ۲۲۷ سانس، یک میلیارد و ۹۲۳ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۶. فیلم سینمایی بی‌بدن به‌کارگردانی مرتضی علیزاده، با فروش هزار و ۲۶۹ بلیت در ۱۰۲ سانس، ۶۶۹ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۷. فیلم سینمایی عطرآلود به‌کارگردانی هادی مقدم‌دوست، با فروش هزار و ۷۵ بلیت در ۸۴ سانس، ۵۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۸. فیلم سینمایی قلهک به‌کارگردانی مصطفی شایسته با فروش ۵۷۷ بلیت در ۴۹ سانس، ۳۰۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۹. فیلم سینمایی روایت ناتمام سیما به کارگردانی علی صمدی با فروش ۳۰۲ بلیت در ۳۹ سانس، ۲۱۹ میلیون ۷۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۳ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۰. فیلم سینمایی آسمان غرب به‌کارگردانی محمد عسگری، با فروش ۵۰۰ بلیت در۳ سانس، ۲۰۰ میلیون ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۱. فیلم سینمایی ایلیا جستجوی قهرمان به‌کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد، با فروش ۴۱۴ بلیت در ۵۹ سانس، ۱۶۳ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۲. فیلم سینمایی این جمعیت قابل کنترل به کارگردانی محمدامین اوجانی، با فروش ۹۱ بلیت در ۲۱ سانس، ۵۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۳. فیلم سینمایی آبی روشن به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا، با فروش ۱۲۰ بلیت در ۲۲ سانس، ۵۰ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است..

۱۴. فیلم سینمایی شور عاشقی به کارگردانی داریوش یاری، با فروش ۱۰۱ بلیت در ۶ سانس، ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۳ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۵. فیلم سینمایی کوچه ژاپنی‌ها به کارگردانی امیرحسین ثقفی، با فروش ۴۶ بلیت در ۷ سانس، ۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۶. فیلم سینمایی آپاراتچی به کارگردانی قربانعلی طاهرفر، با فروش ۶۰ بلیت در ۱ سانس، ۱۲ میلیون ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۷. فیلم سینمایی نیلگون به‌کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، با فروش ۲ بلیت در ۱ سانس، ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->