درباره «عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است»، شعر ماندگار شاعر خراسانی عهد ناصری رویداد صدرخوانی در شهر کتاب مشهد + زمان برگزاری سریال‌های «مرضیه» و «عشق کوفی» در شبکه جهانی جام‌جم + زمان پخش «همه بچه‌های خوب» در روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برد پیت با «اف یک» در راه سینما زمان پخش سریال‌های محرم ۱۴۰۳ + خلاصه داستان استفاده از ظرفیت‌های ادبی در راستای توانمندسازی کودکان و نوجوانان امیر آقایی با «کارزار» به سینما می‌آید دوبله «بهولا» برای پخش از شبکه نمایش جایزه جشنواره ایسکیا ایتالیا به فیلمبردار «آه سرد» رسید برنامه اکران سینما‌ها در دهه اول محرم ۱۴۰۳ مخاطبان تصور دقیقی از نمایش عروسکی ندارند «پیکار علیه ظالمان پیشه ماست» | درباره شعر عاشورایی، از مرثیه سرایی تا ظلم ستیزی «حسین مسافر آستانه» رئیس انجمن تئاتر بسیج هنرمندان شد «من نفرت‌انگیز ۴» در گیشه، طوفان به‌پا کرد تمجید مدیر نتفلیکس از «جدایی نادر از سیمین» اصغرفرهادی صحبت‌های رعنا آزادی‌ور درباره «زخم کاری ۳» در برنامه «۳۶۰ عادل فردوسی‌پور» + فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
سرخط خبرها

سریال‌های «مرضیه» و «عشق کوفی» در شبکه جهانی جام‌جم + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۳۸۰۵۹
  • ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
سریال‌های «مرضیه» و «عشق کوفی» در شبکه جهانی جام‌جم + زمان پخش
شبکه جهانی جام جم در ایام ماه محرم، سریال‌های «مرضیه» و «عشق کوفی» را بازپخش می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ویژه برنامه «روز حسین»، به تهیه‌کنندگی یوسف سلیمی نمین و کارگردانی محسن علم الهدی و از تولیدات گروه معارف و اندیشه دینی شبکه جهانی جام‌جم از ۲۱ تیر هر شب ساعت ۲۳ به وقت تهران به روی آنتن می‌رود.

«حسنیه معلی» از روز یکشنبه ـ ۱۷ تیر ماه ـ هر روز ساعت یک بامداد پخش می‌شود.

«خانه زاد»، برنامه‌ای گفتگو محور است و از یکشنبه ۱۷ تیر همزمان با اولین روز محرم، ساعت ۲:۳۰ بامداد پخش می‌شود. این برنامه هر شب میزبان یکی از خادمین هیات‌های مذهبی است که مشغول خدمت به مجالس سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هستند و درباره تجارب شگرف آنها در زمینه خدمت رسانی گفتگو می‌کند.

سخنرانی مذهبی از ۱۷ تیر، ساعت ۹ صبح به روی آنتن جام جم می‌رود.

برنامه گفتگو محور «رواق» که به صورت ویژه با دعوت از صاحب نظران به قیام عاشورا خواهد پرداخت در روز‌های ۹ و ۱۰و ۱۱ محرم پخش می‌شود.

«نشان ارادت» به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی که با محوریت هنرمندان، چهره‌های به‌نام، سوژه‌های اجتماعی، نخبگان، پیرغلامان و همه کسانی که در طول سال و محرم و صفر در دستگاه امام حسین (ع) فعالیت دارند؛ از جمله موکب داران، هیئت‌های قدیمی و ... تولید شده است. از ۱۸ تیر (۲ محرم) ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

سریال «عشق کوفی»، یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است که به کارگردانی حسن آخوندپور ساخته شده است؛ و روایت‌گر یک عشق در سال ۶۱ هجری قمری است که اتفاقات کوفه و کربلا آن را دستخوش تغییراتی می‌کند. این سریال از جمعه ۱۵ تیر هر شب ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پخش می‌شود.

سریال «مرضیه»، مجموعه‌ای ملودرام با بن مایه عاشورا و محرم، از پنجشنبه ۱۴ تیر، ساعت ۰۴:۳۰ صبح به روی آنتن می‌رود.

ارتباط زنده و مستقیم با اماکن مذهبی؛ نجف، کربلا، حرم امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و تکیه‌های عاشورایی در داخل و خارج کشور و پخش مراسم عزاداری و آیین‌های مذهبی ایام تاسوعا و عاشورا در کشور‌های مختلف از دیگر برنامه‌های شبکه جام جم است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->