کشف جسد تکه تکه شده در یک گاوداری در مشهد + عکس ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درس دانش آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳) یک‌میلیون تومان متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان کشوری واریز می‌شود، اما برای بازنشستگان تأمین اجتماعی، نه (یکم مرداد ۱۴۰۳) چند راهکار مناسب برای تحمل راحت گرمای شدید این روز‌ها تصادف دو خودرو سنگین در بزرگراه مشهد _ باغچه یک کشته برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) تب، سردرد و بدن درد مهمترین علائم بیماری تب دنگی است چه عواملی زمینه‌ساز انسداد سینوس‌ها و ایجاد بیماری سینوزیت می‌شوند؟ فعالیت ۹۵ خانه نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست در خراسان رضوی افزایش ۱۹ درصدی بارندگی‌ها در کشور نسبت به سال آبی گذشته اعترافات قاتل سنگدل به قتل نگهبان گاراژ با ضربات سنگ دستگیری فالگیر شیطان‌صفت به جرم آزار و اذیت زن جوان دستگیری متهم به قتل مسلحانه مدیرعامل شرکت ساختمانی در سهروردی پنج کشته و سه مصدوم بر اثر حادثه رانندگی در لرستان+تصویر (۳۱ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دستگیری زن جوان که برای گرفتن حضانت فرزندش، دست به کار‌های غیراخلاقی زده بود

  • کد خبر: ۲۳۸۲۵۵
  • ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
دستگیری زن جوان که برای گرفتن حضانت فرزندش، دست به کار‌های غیراخلاقی زده بود
زنی که به جرم سرقت دستگیر شده است، ادعا می‌کند با اجبار همسر سابقش و برای به‌دست‌آوردن حضانت فرزندش با او هم‌دست شده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، رسیدگی به پرونده این زن زمانی در دستورکار ماموران پلیس پایتخت قرار گرفت که شوهر سابقش به نام کریم به‌خاطر فروش و داشتن پاتوق مصرف موادمخدر دستگیر شد و ماموران با بررسی گوشی موبایل مرد میان‌سال، به تصاویری عریان از مردان مختلف مواجه شدند که در همه آن‌ها یک زن حضور داشت.

این مرد اعتراف کرد با هم‌دستی همسر سابقش، سرقت‌هایی را پس‌از بیهوش‌کردن مال‌باختگان، انجام می‌دادند. با به‌دست‌آمدن این نتایج، پرونده‌ای در دادسرای ویژه سرقت تشکیل که منجر به دستگیری زن سارق شد.

این زن در بازجویی‌ها گفت: یک بار ازدواج کردم و صاحب پسری شدم، ولی از شوهرم جدا شدم؛ چون فروشنده مواد بود. موقع طلاق، نتوانستم حضانت فرزندم را بگیرم. برای اینکه نگران بودم در کنار پدر خلافکارش بزرگ شود، دائم به او سرمی‌زدم و هرطور بود می‌خواستم حضانتش را بگیرم، اما شوهر سابقم حضانت را نمی‌داد و زیر بار نمی‌رفت. در آخر پیشنهاد داد اگر می‌خواهم بچه را بگیرم، باید در چند سرقت خوب هم‌دستش بشوم. من هم به‌خاطر گرفتن حضانت قبول کردم. شگرد پیشنهادی شوهر سابقم این بود که من کنار خیابان منتظر طعمه‌ها شوم. مردانی را که اکثراً میان‌سال بودند، انتخاب می‌کردم و بعد از سوارشدن به ماشین آن‌ها به بهانه اینکه حالم خوب نیست، به خانه آن‌ها می‌رفتم و به بهانه‌ای شربتی می‌خواستم و آن را مسموم می‌کردم. بعد می‌گفتم زشت است من بخورم و آن‌ها نخورند. این طوری شربت را به مردان می‌دادم و آن‌ها را بیهوش می‌کردم.

این متهم ادامه داد: بعد در را برای شوهر سابقم بازمی‌کردم و او پس از سرقت از منزل، عکس‌هایی را از قربانیان که اکثرشان متاهل بودند، می‌گرفت تا با تهدید، آن‌ها را از شکایت منصرف کند. کریم همه عکس و فیلم‌ها را در گوشی‌اش نگه می‌داشت که همین موضوع باعث دستگیری من هم شد؛ چون ماموران موادمخدر که او را به جرم فروش مواد دستگیر کرده بودند، با بررسی گوشی‌اش متوجه اصل ماجرا شدند.

بنا به این گزارش، این زن و مرد در حال حاضر بازداشت هستند و تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.

منبع: سایت جنایی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->