آتش سوزی منزل مسکونی در بلوار عبدالمطلب مشهد (۲۱ تیر ۱۴۰۳) مشاهده دود از فراز یک بانک در بولوار سجاد مشهد+ جزئیات کشف یک تن تریاک توسط مرزبانی سراوان (۲۱ تیر ۱۴۰۳) دستگیری عاملان حمله شبانه به سوپرمارکت در مشهد (۲۱ تیر ۱۴۰۳) راهکار‌هایی ساده برای ساخت مغز کودک در بهار امسال، میزان مصرف آب در مشهد ۲.۵ درصد کاهش یافت لباس‌های مشکی را چگونه بشوییم تا بور نشوند؟ | بهترین دما برای شستن لباس‌های مشکی احتمالا سال ۲۰۲۴ گرم‌ترین سال ثبت‌شده در تاریخ جهان باشد + جزئیات محکومیت بیش از ۶میلیارد دلاری آمریکا به دلیل تحریم بیماران پروانه‌ای ایران پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ٢١ تیر ١۴٠٣) | کاهش دمای ۴ تا ۵ درجه‌ای در استان ویدئو | بوسیدن مار کبرا توسط جوان تایبادی رفع مشکل نبود آب در شهرستان میان‌جلگه تا پایان امشب (۲۱ تیر ۱۴۰۳) مرگ ۳ نفر در اثر واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور بم -کرمان (۲۱ تیر ۱۴۰۳) هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری‌ها در پوشش محرم نقشه وحشتناک زن معتاد در مشهد برای اخاذی از مردان + عکس آب یخ سبب بروز کبد چرب می‌شود؟ چند نکته برای مراقبت از «کودکان با نیاز‌های ویژه» در منزل دستگیری ۱۲ نفر پس از انهدام یک شرکت هرمی در پرند روان شناسی پارکینگ راه‌اندازی خط اتوبوسی مشهد-کربلا + جزئیات
سرخط خبرها

دستگیری ۱۲ نفر پس از انهدام یک شرکت هرمی در پرند

  • کد خبر: ۲۳۸۶۴۵
  • ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
دستگیری ۱۲ نفر پس از انهدام یک شرکت هرمی در پرند
فرمانده انتظامی رباط کریم از انهدام یک شرکت هرمی در پرند خبر داد و گفت: دفتر شرکت‌های هرمی شناسایی و با هماهنگی قضایی ۱۲ نفر از اعضای این شرکت دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ تیمور کلانتری با اشاره به انهدام یک شرکت هرمی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در پرند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی رباط‌کریم قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی رباط‌کریم با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و ۱۲ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اعلام اینکه کیس، لپ‌تاپ و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، خاطرنشان کرد: این افراد که عمدتاً از ساکنین خارج استان تهران بوده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->