کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد
سرخط خبرها

ادامه مذاکرات استقلال با حردانی

  • کد خبر: ۲۳۹۲۶۷
  • ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
ادامه مذاکرات استقلال با حردانی
درحالی که رامین رضاییان به خدمت استقلال در آمده و رسما آبی‌پوش شده اما مدیران این باشگاه همچنان به دنبال تمدید قرارداد صالح حردانی هم هستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با اینکه استقلال توانست رامین رضاییان را به خدمت بگیرد و این بازیکن را از چنگ سپاهان و پرسپولیس در آورد اما همچنان پروژه جذب صالح حردانی همچنان پا برجاست.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال بعد عقد قرارداد با رامین رضاییان با صالح حردانی تماس گرفته و بار دیگر مذاکراتی با این بازیکن داشته است.

این مذاکرات در حالی انجام شده که صالح حردانی مذاکراتی جدی با سپاهان داشته و بسیاری معتقدند که این بازیکن راهی اصفهان خواهد شد.

باید دید سرنوشت این بازیکن چه خواهد شد و آیا حردانی نیز استقلالی خواهد شد یا خیر؟! جواد نکونام قصد دارد رامین رضاییان را در پست گوش راست بازی دهد و صالح حردانی را برای پست دفاع راست می‌خواهد.

اینکه استقلال موفق خواهد شد چنین زوجی را در جناح راست خود ایجاد کند به ادامه مذاکرات بستگی دارد اما یکی از مسئولان باشگاه استقلال به خبرنگار شهر آراء اعلام کرد که اختلاف پیشنهاد باشگاه استقلال به صالح حردانی با پیشنهادی که سپاهانی‌ها داده‌اند بسیار متفاوت است و این بازیکن ممکن است به پیشنهاد بالای سپاهان پاسخ منفی دهد تا تلاش باشگاه استقلال در نهایت بی نتیجه باقی بماند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->