آیا تخم مرغ‌های قهوه‌ای ارزش غذایی بالاتری دارند؟ مشعل گردانی تجلی گر میراث مشترک و ناملموس ایران و عراق هشدار یک متخصص: درمان سنتی جایگزین درمان‌های پزشکی سرطان نیست شکسته شدن حکم متهم پرونده آزار بانوان در پارک مهرگان تکذیب شد هشدارهای ایمنی استفاده از وسایل سرمایشی زندگی محیط‌بانان فیلم سینمایی می‌شود ایجاد خانه‌های همیار طبیعت برای مشارکت مردم در نگهداری محیط زیست حجم بالای استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف در محرم| این ظرف‌ها تا ۵۰۰ سال تجزیه نمی‌شوند فعالیت ۱۰ پایگاه انتقال خون خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی آیا همه باید مولتی ویتامین مصرف کنند؟ زلزله بجنورد را لرزاند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان + جزئیات پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی دوشنبه (۲۵ تیر ۱۴۰۳) | افزایش سرعت باد و گردوخاک در جنوب و شرق استان چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تاخیر واریز می‌شود؟ تداوم وزش باد و رگبار در برخی استان‌های کشور (۲۵ تیر ۱۴۰۳) خوردن دمنوش زیاد ممنوع | عوارض جایگزینی شیر گیاهی به جای شیر گاو دفع سموم بدن در ۳۰ دقیقه به روش چینی‌ها وحشت کسبه از پرنده شکاری در یافت آباد+عکس هشدار به والدین: اختلال در هورمون رشد برای کودکانتان جبران ناپذیر است تقاضای بالای بازار دارویی کشور برای وارفارین شرور نارمک دستگیر شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فعالیت ۱۰ پایگاه انتقال خون خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی

  • کد خبر: ۲۳۹۳۰۷
  • ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
فعالیت ۱۰ پایگاه انتقال خون خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی
مسوول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی گفت: ۱۰ پایگاه انتقال خون در مشهد و شهرستان های خراسان رضوی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به منظور خدمت رسانی به مجاوران و زایران رضوی و مشارکت در پویش نذر خون حسینی فعال است.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی مهدوی ارفع با اعلام این خبر افزود: در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی چهار پایگاه انتقال خون در مشهد شامل پایگاه فنی مرکزی امام رضا (ع)، پایگاه شهید مالک رحمتی (امید)، پایگاه مستقر در حرم مطهر رضوی در ۲ شیفت از ساعت هشت صبح تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۹ و پایگاه انتقال خون واقع در ساختمان اصلی شهرداری مشهد در شیفت صبح از ساعت هشت صبح تا ۱۳آماده خدمات رسانی به مجاوران و زائران حضرت رضا (ع) و عزاداران حسینی است.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام پایگاه‌های انتقال خون در شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، گناباد، قوچان و کاشمر نیز در شیفت صبح از ساعت هشت تا ۱۳ آماده خدمات رسانی به اهداکنندگان خون هستند.

مسوول اداره روابط عمومی انتقال خون استان خراسان رضوی گفت: هم اینک اداره کل انتقال خون استان نیازمند تمامی گروه‌های خونی است لذا از تمامی مجاوران و زایران امام مهربانی‌ها (ع) دعوت می‌شود تا در ایام تاسوعا و عاشورا و همچنین روز‌های پس از آن در پویش نذر خون با شعار «اهدای خون، فرهنگ حسینی، نذر عاشقان» که از ابتدای محرم آغاز شده است و تا پایان صفر ادامه خواهد داشت، شرکت کنند.

 هم‌اکنون ۱۳ پایگاه انتقال خون در مشهد و دیگر شهر‌های خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد هفت پایگاه امام رضا (ع)، شهید سلیمانی، شهید کریمی، سناباد، شهید مالک رحمتی (امید)، مهر و پایگاه مستقر در حرم مطهر رضوی در مشهد و ۶ پایگاه در شهر‌های سبزوار، تربت‌حیدریه، نیشابور، قوچان، گناباد و کاشمر استقرار دارند و ۲ مرکز اهدای خون نیز در شهرستان‌های تربت‌جام و کاشمر فعال است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->