انتقاد باقری از رویکردهای آمریکا در مذاکرات هسته‌ای ایران و حمله اسرائیل به غزه حمله پهپادی حزب الله لبنان به مقر فرماندهی نظامیان صهیونیست (۲۸ تیر ۱۴۰۳) انفجار مشکوک در جنوب بغداد (۲۸ تیر ۱۴۰۳) وزیر افراطی اسرائیل: به دنبال توافق برای تسلیم شدن «السنوار» هستیم عملیات مشترک مقاومت علیه نظامیان صهیونیست در نبرد زمینی غزه+ فیلم روسیه: اوکراین با مشارکت غرب به دنبال ترور پوتین است حمله پهپادی حزب الله به اراضی اشغالی | شلیک بیش از ۲۰ موشک از لبنان دیدار باقری با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ انتقاد رهبر انصارالله یمن از جهان عرب درباره جنایت اسرائیل در غزه حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بر سر مزار شهید آیت‌الله رئیسی دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور منتخب با بازاریان و کسبه تهران نشست تقنینی و نظارتی کمیسیون امنیت ملی مجلس در مشهد برگزار شد (۲۸ تیر ۱۴۰۳) سرلشکر صفوی: هیچ کشور و رهبری جرئت اخذ تصمیم رهبر انقلاب در «وعده صادق» را نداشت پخش مستند «تکاور» ویژه زندگی امیر دریادار سیاری + تیزر و زمان پخش سرمایه‌گذاری در آموزش و توانمند‌سازی سربازان امری ضروری و حیاتی است اعتراض نماینده مشهد‌وکلات در مجلس نسبت به تقسیمات کشوری مشهد_طرقبه‌شاندیز پزشکیان با تیتر «وعده‌های تغییر در ایران» در صفحه اول نیویورک‌تایمز هشدار پلوسی به بایدن: کناره‌گیری کن! دخالت مخبر در عزل و نصب مدیران عامل بانک‌ها تکذیب شد
سرخط خبرها

حمله پهپادی حزب الله به اراضی اشغالی | شلیک بیش از ۲۰ موشک از لبنان

  • کد خبر: ۲۳۹۷۶۲
  • ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
حمله پهپادی حزب الله به اراضی اشغالی | شلیک بیش از ۲۰ موشک از لبنان
با تشدید حملات متقابل موشکی بین حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته، بیش از ۲۰ موشک از لبنان به سمت شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آژیر‌های خطر منطقه دیشون یکی از مناطق غرب الجلیل اشغالی به علت نگرانی از نفوذ پهپاد‌های حزب الله لبنان به صدا درآمده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از فعال شدن آژیر‌های خطر در مناطق «حتسور هجلیلیت» و «روش بینا» و «عموقة» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین از حمله موشکی عناصر مقاومت به منطقه اشغالی کفرشوبا خبر دادند که اهداف مورد نظر در این حمله به صورت مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

همچنین پایگاه المرج رژیم صهیونیستی نیز هدف حملات مقاومت لبنان قرار گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند طی ساعات اخیر حدود ۲۰ موشک برکان از لبنان به سمت شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

در طرف مقابل خبرنگار المیادین از حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق الضهیره و بارین در جنوب لبنان خبر داد. جماعت اسلامی لبنان امروز از ترور و شهادت احمد جباره، از فرماندهان گردان فجر این جنبش در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در منطقه بقاع در جنوب شرق لبنان خبر داد.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->