قیمت امروز محصولات سایپا و ایران‌خودرو (۲۹ تیر ۱۴۰۳) | ادامه ارزانی در بازار خودرو اما و اگر‌های آیین‌نامه واردات خودرو | دولت باید ابهامات واردات خودرو را برطرف کند اختلال سایبری جهانی دردسرساز شد | اختلال در بورس لندن اختلال گسترده سیستم‌های کامپیوتری در جهان | خطوط هوایی، قطار‌ها، بانک‌ها و شبکه‌های تلویزیونی با مشکل روبرو شدند دستور دادستان برای برخورد با گران‌فروشی در فرودگاه‌های مهرآباد و امام‌خمینی(ره) نصب سایبان بر روی کولر‌ها مصرف برق را به شدت کاهش می‌دهد متن کامل آیین نامه واردات خودرو‌های کارکرده منتشر شد+ شرایط جزئیات فروش ارز اربعین اعلام شد + شرایط و اسامی بانک‌ها واردات کدام خودرو‌ها برای مردم عادی ممنوع است؟ + جزئیات در دیدار فعالان کارگری با رئیس‌جمهور منتخب، مطرح شد: کارگران قراردادی و شرکتی سامان‌دهی شوند مردم عادی چگونه می‌توانند خودرو خارجی وارد کنند؟ | اعلام ۳ شرط مهم واردات خودرو‌های کارکرده خارجی افزایش گواهی اسقاط خودرو‌های بار درون شهری | اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه خودرو‌های باری به ۵ دهک اول اقتصادی وام قرض‌الحسنه ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان در مردادماه واریز می‌شود (۲۹ تیر ۱۴۰۳) پلمب یک فست فود و یک نانوایی در قاسم‌آباد مشهد (۲۸ تیر ۱۴۰۳) شرایط واردات خودروی خارجی با کد ملی چیست؟ + جزئیات (۲۸ تیر ۱۴۰۳) بررسی قیمت امروز برند‌های مختلف موبایل از ۴ میلیون تا ۹۷ میلیون تومان (۲۸ تیر ۱۴۰۳) کاهش ۱۰۰ هزارتومانی سکه امامی، نیم‌سکه و ربع‌سکه در مشهد (۲۸ تیر ۱۴۰۳) یک خودرو جدید در راه ایران + عکس و مشخصات شناسایی ۵۰۰ هزار خانه خالی از طریق سامانه املاک و اسکان قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۸ تیر ۱۴۰۳) | چگونه سود ۲.۹ میلیاردی از خرید هیوندای کونا به دست آوریم؟ بررسی قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا (۲۸ تیر ۱۴۰۳) | اختلاف‌قیمت ۱۴ تا ۳۰۰ میلیونی کارخانه و بازار آزاد سد ناترازی انرژی مانع استفاده از ظرفیت تولیدی صنایع سیمان رتبه سیزدهم خراسان رضوی در پایش امنیت سرمایه‌گذاری پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام بدون ضامن به مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌رضوی قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۲۸ تیر ۱۴۰۳) سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ همت در صنعت‌ومعدن خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

جزئیات فروش ارز اربعین اعلام شد + شرایط و اسامی بانک‌ها

  • کد خبر: ۲۳۹۸۰۸
  • ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
جزئیات فروش ارز اربعین اعلام شد + شرایط و اسامی بانک‌ها
کارشناس اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی گفت: فروش ارز اربعین (دینار) امسال از ۷ مرداد تا ۳ شهریور انجام می‌شود.

 به گزارش شهرآرانیوز، کامیار چگینی، در خصوص دریافت ارز اربعین اظهار کرد: بانک مرکزی و شبکه بانکی در بحث تأمین ارز مورد نیاز همانند سال گذشته به زائران خدمت رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته عملیات فروش ارز اربعین از ۱۰ مرداد آغاز و تا یک ماه به طول انجامید و در طی این مدت ارز یک میلیون از زائران را تأمین کردیم گفت: نیمی از خدمات را در بستر آنلاین و نیمی دیگر در شعب منتخب مراجعه کرده و ارز مورد نیاز خود را دریافت کردند. ۶ بانک عاملیت فروش را برعهده داشته و حدود یک هزار ۴۳۲ شعبه از شبکه بانکی اقدام به عرضه ارز اربعین کردند.

چگینی بیان کرد: برای امسال هم از تاریخ ۷ مرداد تا ۳ شهریور ماه عملیات فروش ارز زیارتی به زائران انجام می‌شود و نرخ ارز همان نرخ مرکز مبادله طلا و ارز بوده و امسال هم ۷ بانک عاملیت فروش ارز را بر عهده دارند.

وی افزود: ۷ بانک از جمله بانک ملی، سپه، ملت، تجارت، صادرات، پارسیان و پست بانک است که فروش ارز هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری خواهد بود و همچنین ۶ سکوی فعال هم اقدام به ارائه خدمات آنلاین می‌کنند.

کارشناس بانک مرکزی توضیح داد: ارز اربعین به افراد بالای ۵ سال تعلق می‌گیرد و برای دریافت ارز باید مدارک و پاسپورت همراه زائران باشد و افراد بالای ۱۸ سال هم باید یک سیم کارت داشته باشند. اما برای دریافت ارز متقاضیان باید حتماً در ابتدا سامانه سماح ثبت نام کنند و ثبت نام آنها باید حتماً با موفقیت انجام شده باشد.

وی افزود: برای خرید حضوری ارز زائران باید به شعب منتخب مراجعه کرده، اما امسال ضرورتی به افتتاح حساب برای دریافت ارز نیست. در بحث اینترنتی هم بعد از احراز هویت می‌کنند متقاضیان مبلغ ریالی ارز را واریز کرده و با مراجعه به شعبه در همان روز ارز مورد نیاز خود را دریافت کنند.

چگینی بیان کرد: از شعب منتخب زائران می‌توانند تا ۲۰۰ هزار دینار دریافت کنند که ارزش ریالی آن همانند نرخ مرکز مبادله است. همچنین این نکته را باید اعلام کنیم که دریافت ارز اربعین منافاتی با ارز مسافرتی برای زائرانی که قصد سفر هوایی دارند ندارد و زائران می‌توانند همزمان ارز مسافرتی را دریافت کنند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->