برگشت پرواز تهران-رامسر به دلیل شرایط نامساعد جوی (۳۰ تیر ۱۴۰۳) تغذیه با شیرمادر یکی از استراتژی‌های مهم کاهش مرگ و میر کودکان است ابتلا به تب دنگی در تهران تکذیب شد | شناسایی ۱۵۱ بیمار قطعی تب دنگی در کشور متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در پیچِ ماه‌های آتی؟! نقش تربیت در ارزش‌گذاری‌های غیرواقعی کودکان | هرکه پولش بیش، احترامش بیشتر؟ ویدئو | قیمت بلیت پرواز‌های اربعین ۱۴۰۳ اعلام شد تقاضای رو به رشد عمل زیبایی | فضای مجازی مرجع تخصصی تبلیغ جراحی پلاستیک نیست با دوچرخه‌سواری از بیماری روحی و جسمی پیشگیری کنید بهره‌برداری ۱۰۰ درصدی از سامانه‌های مبارزه با قاچاق تعزیرات حکومتی مصرف موادمخدر بیشترین میزان مرگ‌ومیر ناشی از مسمومیت‌ها را به خود اختصاص می‌دهد زمان واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری مشخص شد اعمال‌قانون ۱۳۴۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۹ خودروی متخلف توقیف شدند (۳۰ تیر ۱۴۰۳) شناسایی اولین فرد مبتلا به تب دنگی در تهران (۳۰ تیر ۱۴۰۳) راهکار‌های ساده که بدون نیاز به قهوه و نوشیدنی‌های کافئین‌دار، سرحال و هوشیار بمانید بهسازی گسترده ۱۱۰ هزار کلاس درس در تابستان ۱۴۰۳ پرداخت بخشی از پاداش پایان خدمت فرهنگیان، پیش از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما به دستور رئیس قوه قضائیه + ویدئو میزان ماندگاری ضد آفتاب‌ها ارتباطی به بالا بودن SPF آن ندارد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه ٣٠ تیر ١۴٠٣) | بارش باران در نیمه شمالی استان از اواخر هفته
سرخط خبرها

اعمال مبالغ جدید جرائم تعزیرات حکومتی از هفتم مردادماه ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۳۹۹۴۴
  • ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
اعمال مبالغ جدید جرائم تعزیرات حکومتی از هفتم مردادماه ۱۴۰۳
وزیر دادگستری از اعمال مبالغ جدید جرائم تخلفات تعزیرات حکومتی در کشور از هفتم مردادماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ امین‌‌حسین رحیمی در افتتاحیه دوره آموزشی شعب سازمان تعزیرات حکومتی در مشهد، اظهار کرد: جزای نقدی کلیه جرائم و تخلفات در اجرای ماده ۲۸ قانون مجازات اسلامی به پیشنهاد وزارت دادگستری و تصویب هیئت وزیران، تیرماه امسال تعدیل شد.

وی بیان کرد: همیشه رویکرد و نگاه منحل‌شدن تعزیرات حکومتی وجود داشت. به‌تازگی موفق شدیم برای این سازمان نمودار اداری موردتأیید سازمان امور اداری و استخدامی را تدوین کنیم.

رحیمی با بیان اینکه در تنظیم‌بازار، اولین اقدام تأمین کالا و بعد از آن قیمت‌گذاری و توزیع است، عنوان کرد: در مرحله بعدی نظارت بر بازار و رسیدگی به پرونده‌های تخلفات باید انجام شود که رسیدگی به پرونده‌ها وظیفه تعزیرات حکومتی است.

وزیر دادگستری افزود: آرا صادره در تعزیرات حکومتی از اهمیت خاصی برخوردار است و باید احکام صادره به حق و از روی علم و اطلاع کامل باشد. گران‌فروشی، احتکار و قاچاق اقتصاد را فلج می‌کند و باید با دقت و جدیت با متخلفان برخورد شود. مصونیت روسای شعب نیز مانند قضات دادگستری باید تامین و در این خصوص چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی الگوی اخلاق و شخصیت نمونه بارز بود، تصریح کرد: معیشت مهمترین دغدغه شهید جمهور خستگی‌ناپذیر بود و در دوران دولت سیزدهم اتفاقات خوبی رقم زده شد.

رحیمی ادامه داد: هدف از قیام امام حسین(ع) حفظ اسلام بود. قبول بیعت با یزید به معنای ذلت و از بین رفتن اسلام بود، سالار شهیدان با قیام عاشورا اسلام را حفظ کرد. در قرن حاضر نیز غزه مصداقی از کربلا و عاشورا است، در زندگی خصوصی و جامعه نیز اینگونه بوده و باید در مسیر حق حرکت کنیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->