لیائو، هدف غیرممکن بارسا قرارداد سهرابیان با استقلال کاهش می‌یابد درگیری عجیب در باشگاه لیگ برتری نقشه استرلینگ برای فرار از چلسی قرارداد گران مشاور همیشه غایب گران‌ترین بازیکن پرسپولیس مشخص شد مدافع پرسپولیس هنوز آماده نیست جانشین بیرانوند فعلا مورد رضایت سرخ‌ها نیست استقلال مجوز خروج یامگا را داد افتتاح چمن مصنوعی مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد مشهد الهلال روی ستاره‌های منچسترسیتی دست گذاشت مشکل بازی پورعلی‌گنجی، صادقی، مهدی‌پور و بیرانوند حل شد + عکس نبرد چلسی و الاهلی برای ملی‌پوش انگلیس دعوای خانوادگی در دربی؟ | با بخشش احتمالی مهرداد، تقابل دو برادر در دربی رقم می خورد نوازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد دادستانی تهران ۴ ستاره فوتبال ایران را نقره داغ کرد جعفر سلمانی بدون مشتری داخلی تصویر شیطان روی پای بازیکن استقلال | صدای تاج هم درآمد var از اراک خارج شد تا به تبریز ارسال شود اطمینان زنوزی به بیرانوند برای بازی مقابل پرسپولیس
سرخط خبرها

پرسپولیس توان جذب قلی زاده را ندارد

  • کد خبر: ۲۳۹۸۵۶
  • ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
پرسپولیس توان جذب قلی زاده را ندارد
باشگاه لخ پوزنان قیمت رضایت نامه قلی زاده را بالا برد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا درویش برای اینکه از عملکرد خود در روزهای سخت نقل و انتقالات دفاع کرده باشد باز هم به هواداران پرسپولیس وعده توخالی داد.

او مدعی شد از طرف اسپانسرها ماموریت یافته تا علی قلی زاده را به خدمت بگیرد غافل از اینکه این بازیکن تحت قرارداد باشگاه لخ پوزنان است و این اظهارنظر او باعث شد چند باشگاه ایرانی هم خواستار جذب قلی زاده شوند. در واقع هجمه باشگاه های داخلی به باشگاه لهستانی باعث شد این باشگاه برای فروش بازیکن نیمکت نشین خود مبلغ یک و نیم میلیون دلار هزینه کند. آن هم در صورتی که قلی زاده همه مطالباتش را به این باشگاه ببخشد. در چنین شرایطی باشگاه پرسپولیس  قطعا توان جذب قلی زاده را نخواهد داشت و وعده درویش بیشتر هواداران تیمش را علیه خود او تحریک خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->