با ساده‌ترین وسایل، بهترین کاردستی‌های سه‌بعدی را بسازید اولین جشنواره فرهنگی هنری شمسا با محوریت طراحی و دوخت پوشاک اسلامی در خراسان رضوی برگزار می‌شود مجموعه شعر «فرفره کولی» اثر مهدی حاتمی شاعر خراسانی منتشر شد فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟» با بازی فرشته حسینی و هانیه توسلی اکران آنلاین می‌شود+ زمان پخش لیندا کیانی با «سامپو» در راه کوبا اکران فیلم سینمایی «۷۶۰۰» در هنر و تجربه حکایت دست خر شکسته و گرگ خاموش برنامه جدید کامران نجف‌زاده برای شبکه نمایش خانگی اعلام نامزدهای بخش‌های رقابتی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۳۰ تیر ۱۴۰۳) پرورش در مشهد، شکوفایی در تهران | نگاهی به حضور نسل جدیدی از هنرمندان مشهدی در سینما و تلویزیون کشور تمدید مهلت نام‌نویسی در جشنواره فیلم کوتاه تهران نگاهی به کتاب‌های تازه منتشرشده در روز‌های گذشته (۳۰ تیر ۱۴۰۳) آزادشدن تعدادی زندانی توسط «مصطفی راغب» خواننده پاپ مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۳۰ تیر ۱۴۰۳) زنده‌یاد پروانه معصومی با سریال «در کنار پروانه‌ها» در شبکه دو + زمان پخش بهترین سریال‌ها و فیلم‌های کره‌ای با بازی «شین مین آ» پخش کارتون ژاپنی «مبارزان کهکشانی» از امروز (۳۰ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

با ساده‌ترین وسایل، بهترین کاردستی‌های سه‌بعدی را بسازید

  • کد خبر: ۲۴۰۰۷۲
  • ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
با ساده‌ترین وسایل، بهترین کاردستی‌های سه‌بعدی را بسازید
تابستان ۱۴۰۳ با پلتفرم «فیلیمو مدرسه» کاردستی‌های سه‌بعدی بسازید و مدرک بگیرید.

به گزارش شهرآرانیوز، همه انسان‌ها از سنین کم کودکی به ساخت کاردستی علاقه دارند. یکی از بهترین خاطرات و لحظات زندگی هر شخصی از کودکی همان لحظاتی است که در مدرسه یا خانه به کمک دوستان و خانواده یک کاردستی خلاقانه ساخته است.

ساخت و تولید وسایل یا کاردستی یکی از مهارت‌هایی است که انسان از ۲ سالگی می‌تواند آموزش ببیند و یادگیری آن را شروع کند. ساخت کاردستی علاوه بر اینکه روی ذهن کودکان و نوجوانان تاثیرگذار است باعث مهارت دست ورزی می‌شود و در مراحل مختلف زندگی به افراد کمک می‌کند. ساخت کاردستی برای بسیاری از افراد مهارتی بسیار سخت تلقی می‌شود درصورتیکه با آموزش می‌شود حتی سختترین کاردستی‌ها را هم ساخت.

پلتفرم «فیلیمومدرسه» برای روز‌های گرم تابستان با یک دوره جذاب به استقبال خانواده‌ها آمده و در تلاش است با آموزش حجم دادن به کاردستی‌ها، به بچه‌ها برای خلق اسباب‌بازی‌های خلاقانه کمک کند. 

قابل ذکر است، علاقه‌مندان پس از حضور در دوره «کاردستی‌های سه‌بعدی» یک مدرک معتبر از این پلتفرم دریافت می‌کنند، همچنین با تهیه اشتراک «فیلیمومدرسه» می‌توانند به بیش از ۳۰ دوره آموزشی و خلاقانه دسترسی داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->