گوهری آخرین شانس پرسپولیس برای رسیدن به اخباری علیپور بابت تاخیرش ضرر می کند لیست بزرگسالان پرسپولیس با سورپرایز جدید مخالفت گاریدو با جذب بازیکن اروپایی برای پرسپولیس حقدوست یا عالمی؛ چه‌کسی سرپرست استقلال می‌شود؟ واکنش ایمان عالمی به سرپرستی تیم استقلال سرپرست استقلال تا ظهر یکشنبه انتخاب می‌شود دعوت رییس کمیته ملی المپیک از پزشکیان برای حضور در افتتاحیه المپیک پاریس درگیری هواداران استقلال بر سر حردانی دلتنگی تلخ فرهاد مجیدی برای پدر جدایی تابستانی سردار آزمون| ملی پوش ایرانی در فرانسه؟ نکونام مهاجم پورتو و الهلال را نخواست؟ نکونام بابت هاشمی نسب تحت فشار نیست! میزبانی ورزشگاه تختی در مسابقات لیگ برتر قطعی شد آغاز تغییرات بزرگ در هیات فوتبال استان تهران| تیموری برکنار شد اکبر میثاقیان سرمربی سپیدرود رشت شد + عکس معضل جدید فولاد خوزستان با بازیکنان خارجی وزیر ورزش: لیگ برتر با VAR آغاز خواهد شد سهمیه بازیکنان خارجی تیم‌های لیگ برتری افزایش یافت علیرضا کوشکی به استقلال پیوست + عکس
سرخط خبرها

مخالفت گاریدو با جذب بازیکن اروپایی برای پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۴۰۱۱۷
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۰
مخالفت گاریدو با جذب بازیکن اروپایی برای پرسپولیس
سرمربی پرسپولیس مخالف انتقال بازیکن اروپایی به تیمش است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا برای جانشینی عبدالکریم حسن یک بازیکن خارجی جایگزین کند و از این رو یک بازیکن استرالیایی که اصالتا اروپایی است از سوی این باشگاه به گاریدو معرفی شد.

 آلن دیویدسون که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس هم در کارنامه فوتبالی خود دارد گزینه تقریبا مناسب و ارزان برای پرسپولیس بود که گاریدو او را به خاطر اروپایی بودن رد کرده است. این مربی اسپانیایی به مسئولان باشگاه پرسپولیس صراحتا اعلام کرده که بازیکن اروپایی به کار تیمش نمی آید و به دنبال بازیکن آفریقایی یا آسیایی باشند.

گویا از نظر گاریدو بازیکنان اروپایی نمی توانند خود را با شرایط فوتبال آسیا و آفریقا وقف دهند.

همچنین گفتنی است پرسپولیس از جمله تیم هایی بود که تمرینات آماده سازی اش را دیر شروع کرد و این مسئله باعث شد که سرخپوشان به خاطر استراحت طولانی ناآماده در تمرینات حاضر شوند. در همین راستا گاریدو از مربی بدنساز تیمش خواست که تمرینات سختی برای شاگردانش در نظر بگیرد. سرمربی اسپانیایی بعد از گذشت بیش از یک هفته از تمرینات تیمش هنوز کار با توپ را در برنامه های خود نداشته و شکل تمرینات سرخپوشان هوازی و قدرتی بوده است. روندی که قرار است این هفته هم ادامه پیدا کند تا شرایط بدنی سرخپوشان بهبود یابد.

در حقیقت گاریدو خودش از هفته آینده کار را در دست گرفته و شاگردانش تازه در مرحله تمرینات تاکتیکی با تفکرات او آشنا خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->