کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها
تکنــوورزش

بهترین نرم‌افزار‌ها برای ورزش در خانه

  • کد خبر: ۲۴۰۳۷
  • ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
بهترین نرم‌افزار‌ها برای ورزش در خانه
به کمک نرم‌افزار‌های گوشی تلفن‌همراه، بدون هزینه و وسایل‌های تخصصی، در خانه ورزش کنید و تاجایی‌که می‌شود، فرم و سلامت ماهیچه‌های خود را حفظ کنید. ورزش به تناسب اندام، سلامت روان و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند؛ به‌همین‌دلیل در این روز‌ها که خانه‌نشین هستید و باشگاه‌های ورزشی نیز تعطیل هستند، بهتر است باشگاه را به خانه بیاوریم. در فضای مجازی صد‌ها برنامه برای ورزش وجود دارد که در ادامه چند برنامه برتر معرفی شده‌اند. این برنامه‌ها را می‌توانید از پلی‌استور یا نرم‌افزار بازار دانلود کنید.

 نرم‌افزار  Home Work out- No Equipment 
این نرم‌افزار برای کسانی که می‌خواهند وزن کم کنند یا ماهیچه‌های خود را تقویت و حفظ کنند، مناسب است. تمرکز بیشتر این برنامه بر روی بالاتنه یعنی عضلات و ماهیچه‌های کول، شانه، سر شانه، سینه، زیر بغل، کمر و شکم است. این برنامه در ۳ سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته تعریف شده است. این نرم‌افزار بیشتر مناسب مردانی که در رشته فیزیک بالاتنه فعالیت می‌کنند، مناسب است. (دانلود)

 نرم‌افزار  Abs workout 
این نرم‌افزار مخصوص عضلات شکم است. کسانی که می‌خواهند چربی‌های شکمشان را بسوزانند و کسانی که می‌خواهند عضلات شکم را پرورش دهند، هر دو می‌توانند از این برنامه استفاده کنند. طبق دستوالعملی که داده است، عمل کنید و در جلسات اول زیاد سخت نگیرید تا بدن شما آمادگی لازم را پیدا کند. (دانلود)

 نرم‌افزار  Work out for women 
این نرم‌افزار برای زنان است. به‌دلیل اینکه سیستم فیزیکی زنان با مردان متفاوت است، بهتر است از نرم‌افزاری استفاده کنند که متناسب با تراکم و نوع بافت ماهیچه‌ای خودشان است. این نرم‌افزار هم به کاهش وزن و هم به فرم‌دهی ماهیچه‌ای کمک می‌کند. در ضمن این برنامه بی. ام. آی یا همان تناسب قد و وزن شما را نیز زیرنظر می‌گیرد.(دانلود)

 نرم‌افزار  Splits. Flexibility. Training. Stretching exercises 
این نرم‌افزار مناسب کسانی است که نمی‌خواهند ورزش سنگینی را تجربه کنند و می‌خواهند انعطاف بدنی خود را بالا ببرند یا به‌دلیل راه‌نرفتن در این روز‌های خانه‌نشینی از درد ماهیچه‌های کمر خود رنج می‌برند. اگر مشکل مفصلی و درد ماهیچه‌ای دارید، خیلی سبک حرکات را انجام دهید تا بدن شما آماده شود. (دانلود)

 نرم‌افزار  Pilates 
پیلاتس ورزشی است که هم آرامش یوگا را به بدن می‌دهد و هم با حرکات قدرتی، مقاومت و استقامت بدن را بالا می‌برد. اگر از ضعف ماهیچه‌های خود رنج می‌برید، بهتر است از پیلاتس شروع کنید و بعد سراغ پرورش آن‌ها بروید. این نرم‌افزار برای افراد خانواده قابل استفاده است.(دانلود)
 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->