نیروی دریایی سپاه: شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کردیم (یکم مرداد ۱۴۰۳) نگرانی سخنگوی «گوترش» از حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به خان‌یونس ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) ایروانی: ایران کاملاً متعهد به کمک به راه‌حل سیاسی بحران سوریه است آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) لحظه انهدام جنگ‌افزارهای متجاوز صهیونیستی از سوی قسام پزشکیان: حساب مردمی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳) حمله وزیر تندرو رژیم صهیونیستی به ارتش اسرائیل فرماندار یک ایالت آمریکا: «ترامپ» یک جنایتکار، مرتکب تجاوز جنسی و دروغگوی مادرزاد است العربیه مدعی توقیف نفتکشی باپرچم «توگو» در ۶۱ مایلی بوشهر شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) اردوغان و بشار اسد دیدار می‌کنند؟ سرلشکر سلامی: از طرح انزوای دشمنان خارج شده‌ایم اوکراین به بزرگترین پالایشگاه نفت روسیه در دریای سیاه حمله پهپادی کرد وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد دادگاه عالی هند، قانون ایالتی تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان را رد کرد عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان کمیسیون امنیت ملی مجلس با برخی گزینه های وزارت امور خارجه مخالفت خواهد کرد ظریف: آماده گفتگو مطابق با برجام هستیم
سرخط خبرها

وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد

  • کد خبر: ۲۴۰۵۱۰
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد
وزیر ارشاد استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت را «تنزل شغلی» خواند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به برخی اظهارنظر‌ها در این باره گفت: تعجب می‌کنم از افرادی که وارد این‌گونه بازی‌های رسانه‌ای سخیف می‌شوند. از برخی از این افراد توقع نمی‌رود که وارد این موضوعات شوند. بالاخره این افراد خود موقعیت‌هایی داشته یا خواهند داشت؛ باید پخته‌تر عمل کنند.

وی ادامه داد: برادرزاده من فارغ‌التحصیل دانشگاه شهید بهشتی در رشته داروسازی و متخصص اقتصاد داروست، سال‌ها در ایتام مسئول این بخش بوده است، از سال ۹۹ در سازمان غذا و دارو فعال است، مشاور رئیس سازمان غذا و دارو بوده است و اکنون با استخدام در این پست جدید، تنزل پیدا کرده است.

اسماعیلی گفت: سجاد اسماعیلی سرپرست معاونت یک اداره کل شده است، در‌حالی‌که ۳ سال است که مشاوری آن سازمان را برعهده دارد. چون ۹ ماه این معاونت بلامتصدی بوده و نیاز به سرپرست داشته است، به او گفتند که سرپرستی را برعهده بگیرد؛ اما ببینید چه بداخلاقی مضحکی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: سرپرست معاونت یک اداره کل برای کسی که چندین سال مشاور آن سازمان بوده است، تنزل محسوب می‌شود. اخلاق چیز خوبی است و به همه ما برای التزام به آن توصیه شده است. برخی شبکه‌های خبری کارشان همین است، می‌چرخند ببینند چه حرف منفی می‌توانند نسبت به دوستان دولت شهید رئیسی پیدا کنند، آن را برجسته می‌کنند، کاری هم به سره و ناسره بودنش ندارند؛ درحالی‌که این کار حتماً مسئولیت شرعی و قانونی دارد.

وزیر فرهنگ افزود: من به این مسائل عادت کرده‌ام. همه را دعوت به رعایت تقوا و اخلاق رسانه‌ای می‌کنم. ما هم آخر کارمان است. این حرف‌های سخیف، کم‌ارزش و بی‌اعتبار و نادرست را مدام تکرار می‌کنند، با این تصور که می‌توانند ذهنیت منفی در جامعه نسبت به مدیران دولت رئیسی ایجاد کنند.

اسماعیلی گفت‌: اگر وی در رده‌ای که با تخصصش هم‌خوانی نداشت بود، باز می‌شد ایراد گرفت، اما وی از سال ۹۹ در سازمان غذا و دارو فعال بوده و مشاور آن سازمان به شمار می‌رفته است؛ حال که شده سرپرست معاونت یک اداره کل، به‌خاطر برادرزادگی من است؟ زمانی رانت محسوب می‌شد که کسی که با من نسبت داشته باشد، بدون تخصص، سواد و کارآمدی منصوب شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->