کشف ۱۹ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی بارش باران تابستانی در جاده‌های خراسان رضوی + فیلم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آتش‌نشانان مشهدی مانع انفجار نشت الکل در شهرک صنعتی شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) تاکنون ۲۵۰۰ نفر به اداره گذرنامه خراسان رضوی مراجعه کردند | سریعترین راه صدور گذرنامه با اپلیکیشن «پلیس من» جزئیات تازه از جنایت تولیدکننده پادکست در کانادا | چرا راوی «آخرین شاهد» همسرش را به قتل رساند؟ جزئیات تعطیلی چهارساعته واحد‌های صنفی مشهد از ۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ روز آینده | تابلو‌های تبلیغاتی اصناف خاموش شود خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد بیش از ۳۰ درصد سالمندان یک بار در عمر خود، سقوط را تجربه می‌کنند سازمان سنجش کشور به تشریح اقدامات ۳۳ ماه گذشته خود پرداخت همه‌چیز درباره مراسم ازدواج «آنانت آمبانی» و «رادیکا مرچنت» آیا پشه آئدس به خراسان شمالی رسیده است؟ جلوگیری از ۵۰۰ سقط جنین سالم در مشهد و خراسان‌رضوی نقش انرژی خورشیدی در شکل‌دادن به شهرهای پایدار آینده پیرترین ببر سیبری ایران در باغ‌وحش ارم تلف شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) با گریه و لج بازی کودک برای رسیدن به خواسته‌هایش چه کنیم؟ وجود پشه آئدس در ۶ استان کشور (۲ مرداد ۱۴۰۳) الزام در دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده آخرین وضعیت پرونده «کورش کمپانی» تشریح شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) چگونه هزینه‌های سفر به روسیه را کنترل کنیم؟ بازداشت ۲ تن از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی (۲ مرداد ۱۴۰۳) هدفگذاری دانشگاه ها در دولت چهاردهم منطقی و مسئله محور شود
سرخط خبرها

همه‌چیز درباره مراسم ازدواج «آنانت آمبانی» و «رادیکا مرچنت»

  • کد خبر: ۲۴۰۶۸۶
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
همه‌چیز درباره مراسم ازدواج «آنانت آمبانی» و «رادیکا مرچنت»
شیک‌ترین عروسی جهان اخیراً به یکی از هایلایت‌های مهم فضای مجازی تبدیل شده و ماجرای انتخاب لباس برای میهمان‌ها در این حجم از دیده‌شدن بی تأثیر نبوده است. شاید باورکردنش سخت باشد، اما برگزارکنندگان عروسی آمبانی ها، حتی چهره سرشناسی مثل بیل گیتس را هم متقاعد کرده اند تا لباس هندی خاصی را که برایش در نظر گرفته شده است، بر تن کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم ازدواج آنانت آمبانی و رادیکا مرچنت، به عنوان یکی از گران‌ترین عروسی‌های تاریخ هند و جهان، کم کم از شکل و شمایل یک عروسی خارج می‌شود و رنگ و بوی یک جشنواره بزرگ و ادامه دار به خود می‌گیرد، رویدادی که دنبال کردن جزئیات آن، چند هفته است که مردم سرتاسر دنیا را حسابی سرگرم کرده است و تک تک جوانب و حاشیه‌های این رویداد رنگین و پر زرق و برق، از میزان دارایی پدر داماد و استفاده نمادین از فیل گرفته تا کوچک‌ترین جزئیات طراحی لباس و کارت عروسی و انواع غذاها، ارزش خبری جداگانه‌ای پیدا کرده اند و می‌توانند توجه مردم سرتاسر دنیا را به خود جلب کنند.

این مراسم که هزینه آن بیش از ۵۰۰ میلیون پوند برآورد شده، با حضور بیش از هزار میهمان، از جمله چهره‌های مشهور عالم موسیقی،  سینما و حتی چهره‌های مشهور عالم سیاست و فناوری مانند مارک زاکربرگ، بیل گیتس و بسیاری دیگر از افراد سرشناس سراسر دنیا برگزار شد و اخیرا به یک فستیوال جذاب برای کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. گفته می‌شود که این مراسم عروسی که مدت هاست ادامه یافته و هر روز جشن تازه‌ای به بهانه آن برگزار می‌شود، قرار است از مرز‌های کشور هند هم خارج شود و در لندن ادامه پیدا کند.

میلیارد‌ها دلار خرج یک زیر لفظی

شیک‌ترین عروسی جهان اخیرا به یکی از هایلایت‌های مهم فضای مجازی تبدیل شده و ماجرای انتخاب لباس برای میهمان‌ها در این حجم از دیده شدن بی تأثیر نبوده است. شاید باور کردنش سخت باشد، اما برگزارکنندگان عروسی آمبانی ها، حتی چهره سرشناسی مثل بیل گیتس را هم متقاعد کرده اند تا لباس هندی خاصی را که برایش در نظر گرفته شده بر تن کند.

 درست مثل مابقی میهمان‌های اروپایی و آمریکایی. هرچند وقتی به این خبر تأیید نشده توجه کنیم که فقط یکی از خواننده‌های حاضر در این مراسم برای اجرا حدود ۹ میلیون دلار زیرلفظی گرفته، هضم تصویر مالک افسانه‌ای مایکروسافت در لباس هندی کار ساده‌ای خواهد شد.

عروسی یا دیزنی لند هندی؟

تلاش برگزارکنندگان این عروسی برای دست یافتن به یک تم بومی در تمامی فضا‌های مربوط به مراسم، یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین ترفند‌هایی است که باعث وایرال شدن عروسی آمبانی‌ها شده است. خلق یک دیزنی لند هندی که سرشار از رنگ‌های شاد است و تماشای عکس‌ها و فیلم هایش می‌تواند حال و هوای بصری اهالی شبکه‌های اجتماعی را دگرگون کند.

پول پاشی به سبک یک دلال نفتی

موکش آمبانی، پدر داماد، که دلالی نفت یکی از شغل‌های اوست، ثروتمندترین فرد آسیا و یازدهمین فرد ثروتمند جهان است که لقب پول دارترین مرد هندی را هم یدک می‌کشد. او با هزینه‌های هنگفتی که برای عروسی پسرش متحمل شده، توجه مردم دنیا را به کشور هند در هفته‌های اخیر چند برابر کرده است.

به طوری که حالا بسیاری از کاربران فضای مجازی، این عروسی را با ازدواج‌های سلطنتی در بریتانیا مقایسه می‌کنند و لازم به توضیح نیست که کفه ترازوی این مقایسه کاملا به سمت خانواده هندی سنگینی می‌کند.
جواهرات خانواده آمبانی، یکی از مهم‌ترین دلایل دیده شدن این مراسم عروسی است. جدای از ارزش مالی سنگین هریک از این جواهرات، متفاوت بودن آن‌ها برای مردم جهان جذاب جلوه می‌کند.

قیمت سنجاق سینه آنانت آمبانی بیش از ۲ میلیون دلار تخمین زده شده، گوشواره الماس نیتا آمبانی با جواهرات ملکه فقید بریتانیا مقایسه می‌شود و گردن بند‌های منحصربه فرد عروس و خواهر داماد نیز نظر مردم جهان را به خود جلب کرده اند. مردمانی که حتی کوچک‌ترین جواهر لباس یکی از این اعضای خانواده هزاران برابر دارایی آن‌ها قیمت دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->