برگزیدگان دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار معرفی شدند (۳ مرداد ۱۴۰۳) نقش با ترکیبی از رنگ، خط و شعر | گزارشی از نمایشگاه «الواح» در نگارخانه رادین ثبت امید و زندگی در دل جنگ و آوارگی از فرمانروایان ایرانی آناتولی چه می‌دانیم؟ برگزاری کنگره «بانوان تأثیرگذار» گامی در راستای معرفی بانوی مسلمان ایرانی است استاندار خراسان‌رضوی: برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی به خانواده تراز نیاز داریم «داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه تئاتر می‌رود اختتامیه دومین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» در مشهد برگزار شد (۳ مرداد ۱۴۰۳) | فعالیت ۸ هزار زن تأثیرگذار در خراسان‌رضوی عکس‌های دیده‌نشده از سعید راد مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر «سعید راد» با حضور هنرمندان (۳ مرداد ۱۴۰۳) + عکس و فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز ویژه برنامه «المپیک ۲۰۲۴ پاریس» با اجرای پیمان اسدیان + جزئیات اکران «ساعت ۶ صبح» مهران مدیری از امروز (۳ مرداد ۱۴۰۳) زنانِ یک فیلم زنانه | مروری بر شخصیت‌های زن در سریال «در انتهای شب» مستند «دوئل» روایتی از مسیر پر پیچ و خم علیرضا حیدری + زمان پخش
سرخط خبرها

استاندار خراسان‌رضوی: برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی به خانواده تراز نیاز داریم

  • کد خبر: ۲۴۰۸۴۶
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
استاندار خراسان‌رضوی: برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی به خانواده تراز نیاز داریم
استاندار خراسان‌رضوی گفت: خانواده در نظام مقدس اسلامی بسیار مورد تأکید قرار گرفته و اگر بخواهیم اهداف انقلاب اسلامی در این نظام تحقق پیدا کند، به خانواده تراز نیاز داریم.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در مراسم اختتامیه دومین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» که صبح امروز در محل استانداری برگزار شد، با بیان این مطلب که لازم است از سیره شهید رئیسی در میدان عمل درس بگیریم و آن را الگو قرار دهیم، اظهار کرد: معتقدیم نظام مقدس اسلامی و اهداف عالیه انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی برای آماده‌کردن سیر تکاملی انسان‌هاست؛ لذا برای تحقق این آرمان‌ها، ما به عنوان مسئول موظف هستیم سیاست‌گذاری را مبتنی بر این آرمان‌ها دنبال کرده و ارتباط درستی بین عمل و نظر و اجرای آن در جامعه برقرار کنیم. 

نظری افزود: شهید رئیسی نماد برقراری این نسبت و ارتباط بود که به قیمت جان این شهید و همراهانش تمام شد؛ البته خدمت و قدم‌گذاشتن در این مسیر، هزینه دارد.

استاندار خراسان‌رضوی بیان کرد: بانوان در این مسیر، محترم و مقدم بر مردان هستند تا آرمان‌های نظام محقق شود. تأمین رفاهیات و آب‌ و برق و گاز هدف نظام نیست؛ اگرچه لازم هستند، اما این‌ها برای تعالی‌بخشی آرمان‌های نظام، فقط وسیله‌اند.

نظری ابراز کرد: حاکمیت نیز موظف است به افراد جامعه برای تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی کمک کند. همان‌طورکه به لحاظ فردی، مکلف به امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر دوست و رفیق و خانواده خود هستیم تا دچار خطا نشوند، حاکمیت نیز نسبت به همه مردم مسئول است.

وی با تأکید بر اینکه هدف از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، تعالی‌بخشی به این نظام است، تصریح کرد: خانواده در این نظام بسیار مهم است و اگر بخواهیم هدف اساسی در نظام مقدس اسلامی تحقق پیدا کند، به خانواده تراز نیاز داریم. 

نظری خانواده را سلول و عامل بقای جامعه دانست و افزود: هم تشکیل خانواده، هم بقای خانواده و هم ارتقای خانواده مهم است؛ چراکه افراد بخش زیادی از زمان خود را در خانواده سپری می‌کنند. خانواده تعالی‌بخش می‌تواند جامعه تعالی‌بخش را تشکیل داده و آن را ارتقا بدهد.

وی به کارکرد‌های خانواده اشاره و تأکید کرد: همسرداری، خانه‌داری، فرزندآوری و فرزندداری مهم‌ترین کارکرد‌های خانواده هستند. همه این‌ها مباحثی است که از خانواده در نظام مقدس اسلامی انتظار داریم و این‌ها محقق نمی‌شود مگر اینکه در این تشکیلات اثرگذار، مدیریتی قوی را حاکم کنیم که در رأس این مدیریت، مادران و همسران در خانواده هستند.   

استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: حمایت از خانواده تراز نیاز به نهضتی دارد که برای تحقق آن بانوان نیز باید پرچم‌دار این نهضت باشند و با همت خودشان و مبتنی بر رسالت و آرمان نظام مقدس اسلامی، باید شکل بگیرد و ادامه یابد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->